Jak budować markę biznesową w internecie? Na Politechnice Białostockiej odbędą się bezpłatne szkolenia

Magda Ciasnowska
Magda Ciasnowska
Spotkania z zakresu strategii biznesowej i marketingu już niedługo odbędą się na Politechnice Białostockiej. Szkolenia prowadzone będą online.

Podczas ośmiodniowego cyklu szkoleniowego uczestnicy dowiedzą się, jak stworzyć fundamenty mocnej marki, skąd czerpać wiedzę o rynku, jak zarządzać finansami i jak zadbać o komunikację marketingową firmy. Wszystko to pod okiem doświadczonych specjalistów–praktyków oraz na podstawie ćwiczeń i przykładach z rynku.

Uczestnikami szkolenia mogą być lokalni przedsiębiorcy, osoby zatrudnione szukające nowych możliwości, a także ludzie młodzi (18-29 lat), którzy mają pomysł na biznes i chcą go rozwijać.

Szkolenia odbędą się online, w języku polskim. Każde z nich połączone będzie z dodatkowym, międzynarodowym spotkaniem w języku angielskim.

Kadra szkoleniowa

Spotkania prowadzone będą przez wysokiej klasy specjalistów.

  • Marta Rogalewska – projekt menedżerka, strateżka marketingowa, analityczka, współzałożycielka dwóch agencji kreatywno-technologicznych, współtwórczyni edukacyjnej marki Gold&Finch;
  • Gabriel Matwiejczyk – psycholog, od 2005 roku zajmuje się badaniami Internetu, pomiarem efektywności kampanii. Współautor niedawno wydanego przez PWN podręcznika „Badania Rynku”;
  • Michał Olszewski – specjalizuje się w budowaniu i weryfikacji modeli biznesowych przy użyciu Lean Canvas i Business Model Canvas, pracuje w FundingBox Accelerator, międzynarodowej firmie wspierającej przedsiębiorców i innowatorów poprzez różne modele finansowania i programy akceleracyjne;
  • Tomasz Misiukiewicz – od ponad 10 lat zajmuje się komunikacją wizualną i reklamową, współzałożyciel i dyrektor kreatywny agencji holistycznej Przestrzeń;
  • Małgorzata Bieroza – ilustratorka i Art Director w Isobar Poland, założycielka i CEO studia projektowego Wyraz;
  • dr Paweł Tadejko – wielokrotnie nagradzany fotograf, od ponad 10 lat promuje Podlasie w kraju i zagranicą, architekt oprogramowania i specjalista od data science, dyrektor R&D w startupie workai;
  • Paweł Paszkowski – strateg e-commerce i marketingu internetowego, od ponad 10 lat menadżer w największych polskich e-commerce’ach;
  • Bartosz Jurkowski – psycholog, trener, lektor, założyciel centrum szkoleniowego I’MPRO IMPRO, prowadzi warsztaty improwizacji stosowanej dla zespołów, menedżerów, firm.

Harmonogram szkoleń

Czas trwania każdego szkolenia to 16 godzin lekcyjnych (w godz. 8:30-17:00), rozłożonych na dwa dni. Tematy poszczególnych szkoleń i terminy:

  • Podstawy marketingowe i finansowe działalności gospodarczej – 18-19.05.2021
  • Kreowanie wizerunku marki – 26-27.05.2021
  • Projektowanie i zarządzanie kanałem – 01-02.06.2021
  • Promocja kanału – 09 i 11.06.2021

Na szkolenia trzeba się zapisać poprzez formularz. Każdy może wziąć udział więcej niż w jednym szkoleniu.

Udział w szkoleniach jest bezpłatny, finansowany z funduszy unijnych. Organizatorami są Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej oraz Stowarzyszenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego.

Zobacz też:

Przygotuj swój turystyczny biznes na sezon

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie