Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Up To Date Festival zdobył brązowy miecz KTR. Za film „Za Darmo” (zdjęcia)

(dor)
Up To Date Festival nagrodzony
Up To Date Festival nagrodzony Up To Date Festival
Białostocki Up To Date Festival nagrodzony. Brązowy miecz KTR za film "Za darmo" promujący białostocki festiwal.

Białostocki Up To Date Festival, jeden z najoryginalniejszych polskich festiwali, odbywający się rokrocznie w trakcie wrześniowego weekendu, został wyróżniony „oscarem polskiej reklamy”.

Butikowe wydarzenie gromadzące w ciągu dwóch dni festiwalowych ok. 8 tys. gości zostało nagrodzone przez Klub Twórców Reklamy jedną z najbardziej prestiżowych nagród w świecie rodzimego marketingu. Miecz KTR, nagroda która od lat przyznawana jest firmom oraz organizacjom za najbardziej wyróżniające się realizacje w dziedzinie promocji, drugi raz z rzędu został przyznany festiwalowi Up To Date.

NAGRODA ZA FILM „ZA DARMO”

Tym razem Jury konkursu doceniło niebanalną komunikację odważnie mówiącą o międzypokoleniowych relacjach. Film „Za Darmo” autorstwa Cezarego Chwicewskiego i Krzysztofa Kiziewicza to opowieść pełna ciepła i emocji - tych płynących z pasji do muzyki, ale i tych z więzi rodzinnych oraz zwykłych, codziennych spraw. Prawdziwa historia, autentyczne emocje i przesłanie, które nie pozwoliło zostać obojętnym również konkursowemu Jury, które zdecydowało się nagrodzić Up To Date Festival brązowym mieczem w kategorii komunikacja, film video
Link do nagrodzonego filmu
http://goo.gl/Pm69Bx

Przyznany w tym roku brązowy miecz KTR jest już trzecim, którym nagrodzono Up To Date Festival. W poprzednich latach przyznano białostoccy twórcy otrzymali:
•Brąz w kategorii Komunikacja Wirusowa za film „Bagaż życia”
•Brąz w kategorii Film za film „Bagaż Życia”

BIAŁOSTOCCY TWÓRCY NAGRODZENI

Kolejny brązowy miecz w tegorocznym konkursie głównym Klubu Twórców Reklamy przyznano podlaskiemu duetowi Krzysztof Kiziewicz i Radovan Lee - za film„Nieinni”.Pod takim hasłem Urząd Miejski w Białymstoku zrealizował kolejną odsłonę zapoczątkowanej w ubiegłym roku inicjatywy „Społeczne. Ważne. Potrzebne”. To w jej ramach powstał m.in. spot „Ostatni skok” autorstwa Krzysztofa Kiziewicza i Radovana Lee przestrzegający przed brawurą na kąpieliskach i jej niebezpieczeństwach. Obraz uhonorowany prestiżowymi nagrodami Klubu Twórców Reklamy odbił się w Polsce szerokim echem i taki też cel- istotne, społeczne, ale przede wszystkim słyszalne przesłanie ma nieść obecna realizacja przygotowana przez magistrat.

O KONKURSIE KLUBU TWÓRCÓW REKLAMY

Organizowany przez Klub Twórców Reklamy konkurs w środowisku branży wideo marketingu traktowany jest niezwykle poważnie. O tym, kto otrzyma nominację decyduje Jury po ponad tygodniowych, zamkniętych obradach. Do konkursu zgłaszają się najbardziej prestiżowe i największe agencje reklamowe. Jury co roku dokonuje bezlitosnych rozstrzygnięć, nie tylko odrzucając większość zgłoszeń, ale niekiedy również nie przyznając pierwszych miejsc w danych kategoriach, przez co rozstrzygnięcia mają charakter mistrzowski w całej branży.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny