Od początku 2021 roku mieszkańcy Białegostoku mogą załatwiać swoje sprawy urzędowe w bardziej komfortowych i bezpiecznych warunkach niż dotychczas. W Urzędzie Miejskim w Białymstoku przy ul. Słonimskiej 1 powstała nowa sala obsługi interesantów.
Od czasu, kiedy pandemia wymusiła na wszystkich konieczność ograniczenia kontaktów, urzędnicy Urzędu Miejskiego w Białymstoku przy ul. Słonimskiej 1 spotykali się z interesantami w holu, na parterze budynku. Teraz na półpiętrze powstała nowa sala obsługi interesantów. Jest tam pięć stanowisk, dla bezpieczeństwa oddzielonych szybą, wyposażonych w komputery i telefony. Stanowiska te będą czynne w godzinach pracy urzędu.
– Chcemy, aby nasi mieszkańcy mieli komfortowe warunki podczas pobytu w urzędzie i mogli załatwiać swoje sprawy w sposób dla nich najdogodniejszy –
powiedział prezydent Białegostoku Tadeusz Truskolaski.
Dyżury przy poszczególnych stanowiskach będą pełnić urzędnicy trzech departamentów: skarbu, ochrony środowiska i architektury. W razie potrzeby – także inni.
- Ze względu na pandemię zachęcamy nadal mieszkańców Białegostoku, aby wcześniej umawiali się telefonicznie na spotkanie z urzędnikiem i wizytę w urzędzie - namawia Anna Kowalska z magistratu. - Numery telefonów poszczególnych departamentów są dostępne na stronie miasta www.bialystok.pl.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?