Nowoczesne klimatyzowane pomieszczenia, pięć stanowisk, kolejkomaty, informacje dla klientów jak długo muszą czekać w kolejce, a także strefa dla małych dzieci. Tak wygląda białostockie Biuro Obsługi Klienta po gruntownym remoncie.
-Jest trzydziestym w Polsce, który zmodernizowaliśmy. Dla mnie jest osobiście ważny, bo znajduję się w Białymstoku, skąd pochodzę i jestem z tego dumny - mówił Marcin Szczudło, wiceprezes zarządu PGNiG Obrót Detaliczny.
Białostocka placówka jest jak na razie jedyną w całym województwie. Ale ma się to zmienić. Jak powiedział Marcin Szczudło, PGNiG pracuje nad rozwojem sieci biur obsługi klienta na Podlasiu.
- Od przyszłego roku kolejne biuro obsługi klienta powstanie w jednej z białostockich galerii. By białostoczanie oraz mieszkańcy okolicznych powiatów, którzy przyjeżdżają na zakupy, przy okazji mogli podpisać z nami umowy. Poza umowami gazowymi mamy w ofercie prąd, ubezpieczenia i różne dodatkowe usługi - wylicza wiceprezes Szczudło.
Dobra wiadomość dla mieszkańców Suwałk. Od września w tamtejszym Parku Naukowo - Technologicznym raz w tygodniu będą dyżurowali pracownicy PGNiG. Suwalczanie już nie będą musieli dojeżdżać do Ełku ani do Białegostoku, by podpisać umowy.
Spółka PGNiG Obrót Detaliczny ma w całym kraju 130 BOK-ów. W ciągu dwóch lat w ramach projektu BOK 2.0 -zmodernizowano ich 30. Pozostałe mają być odnowione do 2021 roku.
Czytaj też: Marcin Szczudło awansował. Jest wiceprezesem gazowej spółki PGNiG
Czytaj też: Marcin Szczudło awansował. Jest wiceprezesem gazowej spółki PGNiG
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?