Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Białystok. Monidłem miasto będzie promować BKM. Chce odmienić postrzeganie przewoźnika wśród białostoczan

wal
Główny cel kampanii promocyjnej BKM jest prezentacja nowoczesnego wizerunku transportu publicznego w Białymstoku oraz poprawa postrzegania komunikacji miejskiej przez  jej użytkowników,
Główny cel kampanii promocyjnej BKM jest prezentacja nowoczesnego wizerunku transportu publicznego w Białymstoku oraz poprawa postrzegania komunikacji miejskiej przez jej użytkowników, Wojciech Wojtkielewicz/Archiwum
Spoty reklamowe wideo i audio, magnesy na lodówkę, breloki odblaskowe, monidło tak m. in. miasto chce zmienić postrzeganie przez białostoczan Białostockiej Komunikacji Miejskiej. Właśnie ogłosiło przetarg na kampanię promocyjną przewoźnika. Firmy mogą się zgłaszać do 9 lipca. Głównym kryterium będzie cena, ale też doświadczenie osoby odpowiedzialnej za kampanię.

Celem kampanii jest m.in promocja korzystania z komunikacji miejskiej jako środka transportu w codziennych dojazdach do pracy/szkoły wynikająca z zapisów umowy o dofinansowaniu projektu „Poprawa dostępności centrum Białegostoku dla komunikacji miejskiej” w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020 - wyjaśnia Eliza Roszkowska-Bilewicz, z Departamentu Komunikacji Społecznej Urzędu Miejskiego w Białymstoku.

Kampania promocyjna będzie trwała 2 miesiące. Zakres zamówienia obejmuje:

  • nagranie filmów reklamowych
  • nagranie filmu graficznego
  • nagranie spotów promocyjnych
  • zaprojektowanie, wykonanie i dostawę materiałów drukowanych: ulotek reklamowych, dwustronnej mapy Białegostoku, laminowanego Planu miasta, naklejek na autobusy wraz z oklejeniem autobusów,
  • dostawę i montaż ramek ogłoszeniowych,
  • dostawę materiałów promocyjnych

Wśród gadżetów zamówiono m. in. 500 magnesów na lodówkę, 1000 breloków odblaskowych-autobusów, 300 parasolek i tyle samo parasolek. Zwraca uwagę także monidło w kształcie autobusu z kolorystyką i logo BKM wykonane z PCV 10 mm.

- Wymiary około 150cm x 150cm lub większy z otworem lub otworami na twarz o wymiarach dostosowanych do dzieci - czytamy w zamówieniu.

Firmy na zgłaszanie ofert mają czas do 9 lipca (termin ten przesuwano już dwa razy pod wpływem pytań potencjalnych oferentów do specyfikacji przetargu). Cena będzie głównym, choć nie jedynym kryterium wyboru zwycięzcy przetargu. Duże znaczenie przewidziano dla doświadczenia kierownika zespołu realizującego kampanię promocyjną. Musi mieć na swoim koncie co najmniej dwa zamówień polegające na zorganizowaniu kampanii promocyjnej firmy, projektu, produktu o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto.

od 16 latprzemoc
Wideo

CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny