Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Białystok / Arhelan Burzyńscy. Bielska sieć wchodzi do stolicy Podlasia.

(op)
Sieć Arhelan to nie tylko markety spożywcze, ale również sklepy z produktami niszowymi – herbatami, kawami i alkoholami z całego świata.
Sieć Arhelan to nie tylko markety spożywcze, ale również sklepy z produktami niszowymi – herbatami, kawami i alkoholami z całego świata.
Przez wiele lat nie mieliśmy odwagi wejść na rynek białostocki – mówi Mirosław Burzyński, współwłaściciel podlaskiej sieci sklepów spożywczo-przemysłowych Arhelan.

– Sytuacja naszej firmy jest już na tyle stabilna, że właśnie postanowiliśmy podjąć to wyzwanie. Siódmego lipca otworzymy w Białymstoku na Os. Sienkiewicza nasz pierwszy market.

Sklep będzie otwarty przy ul. Jagienki 4 (naprzeciwko Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania), na pow. około 400 m kw. Będzie tam stoisko alkoholowe, agd, artykuły spożywcze, mięso, wędliny, prasa, warzywa. Czyli wszystko pod ręką.

Zobacz: Łapscy przedsiębiorcy: Jest ciężko, ale musimy dawać sobie radę

Firma Arhelan Burzyńscy została założona w 1991 roku w Bielsku Podlaskim. W pierwszych latach istnienia główną działalność stanowiła sprzedaż hurtowa produktów spożywczych. W 1995 roku powstał pierwszy market w Bielsku Podlaskim. W następnych latach otwierane były kolejne placówki na terenie województwa podlaskiego, a w 2007 roku działalność handlowa została poszerzona na województwo warmińsko-mazurskie. Market w Białymstoku będzie 37. placówką z logo sieci Arhelan. Mirosław Burzyński przyznaje, że decyzję o otwarciu sklepu w Białymstoku poprzedziła długoletnia obserwacja sytuacji na rynku.

Zobacz: Superfirmy 2010 - Znamy już Superfirmy, które potrafią dzielić się tym, co mają

– Obawialiśmy się przede wszystkim konkurencji zagranicznych koncernów – tłumaczy. – Odkryliśmy jednak, że hipermarkety nie opanowały dotąd białostockich osiedli i to nas zmotywowało, aby pojawić się na jednym z nich.

Sieć Arhelan to nie tylko markety spożywcze, ale również sklepy z produktami niszowymi – herbatami, kawami i alkoholami z całego świata. Firma ma też własny magazyn, co pozwala jej oferować klientom towary w atrakcyjnych cenach. – Zadowolony klient jest najważniejszy – mówi Mirosław Burzyński. – Dlatego dbamy, aby obsługa w naszych marketach była w pełni profesjonalna, towar świeży i dobrej jakości, a ceny jak najbardziej przystępne.

Sieć Arhelan ma na swoim koncie wiele wyróżnień, m.in. Diament Forbesa i Gazelę Biznesu. Jednak jak przyznaje Mirosław Burzyński, satysfakcję daje im coś innego.

– Jesteśmy rodzinną firmą, która utrzymuje się na rynku już 20 lat – mówi. – Nie daliśmy się zmieść konkurencji zagranicznych koncernów. Mamy zapał nadal się rozwijać i udoskonalać ofertę.

Firma w liczbach przychody netto ze sprzedaży – 116 mln 275 tys. zł
zysk netto – 4 mln 765 tys. zł
majątek – 21 mln 624 tys. zł
zatrudnienie – 479 osób
kapitał własny – 5 mln 375 tys. zł.
Dane za 2009 rok

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny