Białystok / Arhelan Burzyńscy. Bielska sieć wchodzi do stolicy Podlasia.

  • Kurier Poranny

(op)

Przez wiele lat nie mieliśmy odwagi wejść na rynek białostocki – mówi Mirosław Burzyński, współwłaściciel podlaskiej sieci sklepów spożywczo-przemysłowych Arhelan.
Sieć Arhelan to nie tylko markety spożywcze, ale również sklepy z produktami niszowymi – herbatami, kawami i alkoholami z całego świata.

– Sytuacja naszej firmy jest już na tyle stabilna, że właśnie postanowiliśmy podjąć to wyzwanie. Siódmego lipca otworzymy w Białymstoku na Os. Sienkiewicza nasz pierwszy market.

Sklep będzie otwarty przy ul. Jagienki 4 (naprzeciwko Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania), na pow. około 400 m kw. Będzie tam stoisko alkoholowe, agd, artykuły spożywcze, mięso, wędliny, prasa, warzywa. Czyli wszystko pod ręką.

Zobacz: Łapscy przedsiębiorcy: Jest ciężko, ale musimy dawać sobie radę

Firma Arhelan Burzyńscy została założona w 1991 roku w Bielsku Podlaskim. W pierwszych latach istnienia główną działalność stanowiła sprzedaż hurtowa produktów spożywczych. W 1995 roku powstał pierwszy market w Bielsku Podlaskim. W następnych latach otwierane były kolejne placówki na terenie województwa podlaskiego, a w 2007 roku działalność handlowa została poszerzona na województwo warmińsko-mazurskie. Market w Białymstoku będzie 37. placówką z logo sieci Arhelan. Mirosław Burzyński przyznaje, że decyzję o otwarciu sklepu w Białymstoku poprzedziła długoletnia obserwacja sytuacji na rynku.

Zobacz: Superfirmy 2010 - Znamy już Superfirmy, które potrafią dzielić się tym, co mają

– Obawialiśmy się przede wszystkim konkurencji zagranicznych koncernów – tłumaczy. – Odkryliśmy jednak, że hipermarkety nie opanowały dotąd białostockich osiedli i to nas zmotywowało, aby pojawić się na jednym z nich.

Sieć Arhelan to nie tylko markety spożywcze, ale również sklepy z produktami niszowymi – herbatami, kawami i alkoholami z całego świata. Firma ma też własny magazyn, co pozwala jej oferować klientom towary w atrakcyjnych cenach. – Zadowolony klient jest najważniejszy – mówi Mirosław Burzyński. – Dlatego dbamy, aby obsługa w naszych marketach była w pełni profesjonalna, towar świeży i dobrej jakości, a ceny jak najbardziej przystępne.

Sieć Arhelan ma na swoim koncie wiele wyróżnień, m.in. Diament Forbesa i Gazelę Biznesu. Jednak jak przyznaje Mirosław Burzyński, satysfakcję daje im coś innego.

– Jesteśmy rodzinną firmą, która utrzymuje się na rynku już 20 lat – mówi. – Nie daliśmy się zmieść konkurencji zagranicznych koncernów. Mamy zapał nadal się rozwijać i udoskonalać ofertę.

Firma w liczbach przychody netto ze sprzedaży – 116 mln 275 tys. zł
zysk netto – 4 mln 765 tys. zł
majątek – 21 mln 624 tys. zł
zatrudnienie – 479 osób
kapitał własny – 5 mln 375 tys. zł.
Dane za 2009 rok

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Więcej na temat:

Komentarze

Liczba znaków do wpisania:  4000/4000

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Jeśli uważasz, że któryś z komentarzy łamie regulamin, to wyślij nam link do tego artykułu na pomoc@naszemiasto.pl

Wybrane dla Ciebie

Powiązane

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3