Wystarczyło pięć dni, aby na amerykańskim portalu zebrali 35 tys. dolarów na produkcję Photona, edukacyjnego robota, który ma uczyć dzieciaki logicznego myślenia. Sukces jest tym większy, że do tej pory nie najlepiej wychodziła nam z komercjalizacja nawet ciekawych projektów czy pomysłów.
Jeśli studentom uda się zawojować rynek, to tym samym najpełniej zaprzeczą powiedzeniu, które charakteryzuje naszą innowacyjność: „u nas się o niej mówi, a gdzie indziej się ją wdraża”. Zresztą do tej pory nie mieliśmy zbyt wielu okazji, by to sprawdzić. Najbardziej rozpoznawalne, nie tylko w kraju, podlaskie cacko techniki, czyli łaziki marsjańskie, na niewiele się zdają masowemu odbiorcy.
Dlatego trzymajmy kciuki za rynkowy sukces Photona. Bo to będzie sukces marki Made in Białystok.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?