Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Oby z Sitarską nie było tak jak z lotniskiem

Tomasz Maleta
Tomasz Maleta
Tomasz Maleta Wojciech Wojtkielewicz

Po zbudowaniu od podstaw tunelu Nila Białystok miał do zrealizowania trzy strategiczne inwestycje drogowe. Ich powstanie likwidowało wąskie gardła na mapie drogowej miasta.

Pierwsza z nich: przebicie się z Nowego Miasta na Piasta. I to się udało. Podobnie jak przedłużenie Piastowskiej na Wygodę. Ale nadal nie ma tej trzeciej „drogi życia”: z Białostoczku na Antoniuk. Dziś przedłużenie Sitarskiej urosło niemalże do rangi mitycznej inwestycji. Ta, która powinna powstać jako pierwsza, nadal nie ma szczęścia. I trudno pojąć jak miasto, które poradziło sobie z wieloma innymi trudnymi, także społecznie, inwestycjami przy Sitarskiej ma nieustającego pecha.

Oby nie było z nią tak, jak z lotniskiem regionalnym. Z tą różnicą, że na podlaski aereodrom były pieniądze, na Sitarską nie. Ale za to były takie same nieprawdopodobne problemy natury formalno-prawnej.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny