Kuchnia Vikinga konsekwentnie angażuje się w rozwój polskiego sportu, budując rozpoznawalność marki i ugruntowując swoją silną pozycję biznesową. W ostatnich latach marka wspierała między innymi dwa kluby występujące w PKO BP Ekstraklasie – Jagiellonię Białystok, która przed dwoma tygodniami świętowała pierwsze w historii mistrzostwo Polski oraz Piasta Gliwice.
Teraz firma została Oficjalnym Sponsorem Polskiego Związku Piłki Nożnej. Umowa zawarta na dwa lata z możliwością przedłużenia o kolejne 24 miesiące.
Kuchnia Vikinga zyskała prawo do posługiwania się tytułem „Oficjalnego Cateringu Dietetycznego Reprezentacji Polski”. Kontrakt zapewnia także nowemu sponsorowi 7-minutową ekspozycję na bandach LED w trakcie meczów domowych i na ściankach sponsorskich oraz obecność shake’ów z oferty firmy podczas konferencji prasowych.
– Z wielką dumą rozpoczynamy współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Widzimy ogromny potencjał, jaki drzemie w tej dyscyplinie w naszym kraju. Blisko pół miliona zawodników i zawodniczek z całej Polski trenuje w klubach zrzeszonych w PZPN. Piłka nożna to także liczna, zaangażowana społeczność, a występy naszej reprezentacji śledzą regularnie miliony kibiców. Chcemy wesprzeć rozwój piłkarzy, ale także wykorzystać tę współpracę w celu dalszego rozwijania działalności biznesowej. Naszą ambicją jest to, żeby europejska stolica diet pudełkowych była zlokalizowana w Białymstoku – Łukasz Dawidziuk, prezes Kuchni Vikinga.
Kuchnia Vikinga będzie ponadto Sponsorem Strategicznym Polskiej Piłki Dziecięcej i Młodzieżowej. Nawiązaną z PZPN współpracę firma intensywnie wykorzysta w projektach promujących świadome i zdrowe odżywianie.
– Wszystko zawsze zaczyna się od marzeń, pragnień i pogoni za autorytetami. Nie będę ukrywał, że przez większość wolnego czasu w młodości trenowałem piłkę nożną. Pierwsze kroki stawiałem w Klubie Sportowym Piast Białystok. To piłka nożna ukształtowała nas na dobrych ludzi i przedsiębiorców, którymi teraz jesteśmy. Decyzja o byciu sponsorem Reprezentacji Polski nie wynika jedynie z korzyści biznesowych. W tym przypadku kierowaliśmy się również emocjami i zamiłowaniem do sportu od najmłodszych lat. – Łukasz Dawidziuk, prezes Kuchni Vikinga.
– Jesteśmy marką, która bardzo dużą wagę przykłada do odpowiedzialności społecznej, dlatego jako pierwsi w historii podejmiemy się ambitnego zadania strategicznego wsparcia polskiej piłki dziecięcej i młodzieżowej. Widzimy naturalną synergię między sportem i edukacją w zakresie zdrowego odżywiania, dlatego z wielką satysfakcją będziemy promować właściwe nawyki żywieniowe wśród setek tysięcy najmłodszych piłkarzy i piłkarek w całym kraju. W ramach współpracy przekażemy też blisko milion złotych rocznie na nagrody dla dzieci biorących udział w programach Polskiego Związku Piłki Nożnej pod hasłem „Piłka dla wszystkich” – dodaje Łukasz Dawidziuk.
Odwiedź też fanpejdż Kuchniavikinga
![emisja bez ograniczeń wiekowych](https://s-nsk.ppstatic.pl/assets/nsk/v1.221.0/images/video_restrictions/0.webp)
Gadżety i ceny oficjalnego sklepu Euro 2024
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?