Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Kaufland wprowadza na Wielkanoc nową linię słodyczy marki własnej Oster Edition (zdjęcia)

OPRAC.:
Adrian Kuźmiuk
Adrian Kuźmiuk
Kaufland wprowadza na Wielkanoc nową linię słodyczy marki własnej Oster Edition
Kaufland wprowadza na Wielkanoc nową linię słodyczy marki własnej Oster Edition Lucyna Nenow
Na półkach sieci sklepów Kaufland znajdziemy nową linię słodyczy marki własnej Oster Edition. Słodkości zostały przygotowane z myślą o nadchodzących świętach wielkanocnych. Zgodnie z zasadami odpowiedzialnego kształtowania asortymentu produkty stworzono z poszanowaniem środowiska i uczestników łańcucha dostaw.

Słodkie upominki

W ramach linii Oster Edition klienci znajdą słodkie przekąski w formie wielkanocnych zajączków, kurczaczków czy jajek z różnorodnym wypełnieniem, m.in. marcepanowym, mlecznym i nugatowym. Oferta obejmuje również czekoladowe smakołyki na patyku czy mniejsze czekoladki z zawieszką, które mogą być także ozdobą świątecznych stroików. Produkty linii Oster Edition mogą posłużyć także jako słodkie upominki dla młodszych oraz starszych członków rodziny.

Odpowiedzialny asortyment

Przy tworzeniu artykułów marek własnych Kaufland zwraca uwagę na zrównoważony sposób produkcji. Artykuły świątecznej linii słodyczy posiadają certyfikat Fairtrade odnoszący się do użytego w produktach kakao lub Rainforest Alliance. Oznacza to, że kupując produkty z linii Oster Edition, klienci wspierają poprawę warunków życia i pracy właścicieli małych gospodarstw rolnych, a także przyjazną dla środowiska produkcję. Świadomość konsumentów w zakresie ekologicznych i odpowiedzialnych społecznie wyborów przy okazji codziennych zakupów nieustannie rośnie. Jak pokazują globalne badania, aż 79% respondentów prawdopodobnie wybierze tego sprzedawcę, który oferuje w sklepie szerszy asortyment zrównoważonych artykułów1.

Informacja o Kaufland

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1450 sklepów i zatrudnia ok. 148 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 240 marketów i zatrudnia ok. 15 000 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny