Jagiellonia będzie promować Białystok za milion euro

(mat)
Już niedługo na koszulkach Jagiellonii może pojawić się logo Wschodzącego Białegostoku
Już niedługo na koszulkach Jagiellonii może pojawić się logo Wschodzącego Białegostoku Anatol Chomicz
Logo Wschodzący Białystok z przodu i z tyłu klubowych koszulek, banery na stadionie, spotkania z młodzieżą w szkołach. To kilka z form reklamy, jaką klub proponuje miastu. W zamian liczy na 3,98 mln złotych.

- Teraz będziemy sprawdzali ofertę pod względem formalnym - mówi Krzysztof Karpieszuk, sekretarz miasta, odpowiedzialny za promocję. - Powinno to potrwać dwa-trzy dni.

Oferta Jagiellonii była jedyną, jaką złożono w przetargu na promocję miasta w rozgrywkach ekstraklasy od połowy lipca do połowy grudnia. Jest o dwadzieścia tysięcy złotych niższa od kwoty, jaką w tym przetargu białostocki magistrat miał przeznaczone na promocję.

- Pieniądze będą dla nas dużym wsparciem - mówi Agnieszka Syczewska, rzeczniczka Jagiellonii. - Pozwolą klubowi na trzy-cztery miesiące spokojnego funkcjonowania.
To drugi przetarg na promocję miasta w rundzie jesiennej. W pierwszym Jagiellonia nie złożyła oferty. Magistrat chciał, by od czerwca do grudnia znak Wschodzący Białystok był bardziej eksponowany niż w ubiegłym sezonie. Logo o wymiarach minimalnych 27 cm na 12 cm miało znajdować się na przedniej stronie koszulek. Problem w tym, że przy takiej powierzchni zasłaniałoby symbol innego sponsora Jagiellonii.

Kolejny przetarg magistrat ogłosił pod koniec maja. Nadal chciał, by logo znajdowało się z przodu. Teraz miało jednak zajmować mniejszą powierzchnię. Reklama Wschodzącego Białegostoku o wymiarach 17x10 centymetrów idealnie plasuje się pomiędzy symbole prywatnych sponsorów, logo ekstraklasy i Jotkę. Czy tam się znajdzie, dowiemy się po podpisaniu umowy.

- Szczegóły zostaną ustalone w porozumieniu z zamawiającym - dodaje Agnieszka Syczewska.
W tym roku radni na promocję miasta przeznaczyli 7,7 miliona złotych, z tego aż 5 mln przekazali na wspieranie klubów sportowych. W ubiegłym tygodniu prezydent, za osiągnięcia w sezonie 2010/2011, nagrodził piłkarzy kwotą 500 tysięcy złotych.

Czytaj e-wydanie »

Wideo

Komentarze 11

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

k
kuba
Miasto buduje już stadion, jeszcze tylko wesprze galerię na Jurowieckiej i Panowie dopną swego ....
k
ktosik
Są dwie marki białostockie znane w Polsce-Jaga i Żubr.Jaga najlepiej promuje miasto.

Zapomniałeś o Absolwencie i Żubrówce z Polmosu. A co do Żubra, to nie jest to już marka białostocka.
d
dr.truskol
cztery bańki na jagę i zakaz wchodzenia na mecze wyjazdowe dla kibiców! spoko!
D
Dzexon
No i gra gitara. Brawo Panie Prezydencie i Panie Wojewodo. Jaga jest warta takiej kasy. Teraz wszyscy brac sie za kibicowanie, a nie tylko kazdy bedzie srac w swoje gniazdo jak to zawsze u nas bywa.
g
gosc
kasa dla kolesi!

za 4 mln to pojade do kazdego miasta z grupka studentow ktorzy rozdadza ulotki z banerem "wschodzacego białego" dla kazdego spotkanego!

za 4 mln da sie wydrukowac i rozprowadzic okolo 25 mln ulotek - a przy takiej ilosci to nawet 40 mln - wiec kazdy mieszkaniec naszego kraju dostanie uloteczke z logo "wschodzacego" ktora i wyladuje w koszu jak gazetki z oszolomow... a logo na koszulkach - na jaki ch...j???
G
Gość
Są dwie marki białostockie znane w Polsce-Jaga i Żubr.Jaga najlepiej promuje miasto.

To zapłaćmy jeszcze Żubrowi, bo się zbuntuje i będzie promował Łomżę.
l
las
ladnie, ladnie dysponujecie naszymi pieniedzmi to juz wolalbym zeby rozdac kazdemu pijaczkowi po 10 zl w Polsce na wino by mowil dobrze o naszym wschodzacym miescie

Jesteś tak samo wiarygodny,jak ci, którym chcesz dać pieniądze.
l
las
Są dwie marki białostockie znane w Polsce-Jaga i Żubr.Jaga najlepiej promuje miasto.
c
chrupol
ladnie, ladnie dysponujecie naszymi pieniedzmi to juz wolalbym zeby rozdac kazdemu pijaczkowi po 10 zl w Polsce na wino by mowil dobrze o naszym wschodzacym miescie
G
Gość
Logo Wschodzący Białystok z przodu i z tyłu klubowych koszulek, banery na stadionie, spotkania z młodzieżą w szkołach.
W jakich szkołach?
r
ryba09
Gleboko gdzies mam takie promowanie miasta i tak przetrwonia niech sami zarobia to jest studnia bez dna ale niektorym dobrze sie zyje przy Jagieloni....
Dodaj ogłoszenie