Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Billboardy w stolicy wypromują festiwal Kalejdoskop 2010

(ab)
Takie billboardy zobaczy Warszawa
Takie billboardy zobaczy Warszawa Fot. Mat. organizatora
Wczoraj ruszyła kampania promocyjna festiwalu Kalejdoskop 2010. W jej ramach na ulicach Warszawy i Białegostoku pojawi się 120 billboardów.

Liczba

Liczba

36 tys. zł - tyle ma kosztować kampania promocyjna tegorocznego festiwalu Kalejdoskop

Z tego ogromna większość, bo aż 100 będzie informować o białostockiej imprezie w stolicy. Kampania potrwa do 15 marca.

Festiwal Kalejdoskop 2010 jest już siódmą edycją imprezy, realizowanej w Białymstoku od 2003 roku. To jedyny festiwal we wschodniej części Polski, który oferuje uczestnikom spotkania z artystami z kraju i zagranicy, zajmującymi się tańcem współczesnym, fotografią tańca oraz realizacją filmów, których językiem jest taniec. Organizuje go Podlaskie Stowarzyszenie Tańca, Szkoła Tańca DanceOFFnia, a patronem jest Białostocki Ośrodek Kultury.

Tegoroczny festiwal rozpocznie wystawa fotografii Jakuba Wittchena, poświęconych tańcowi. Poprowadzi on także warsztaty na temat fotografii.

Zobaczyć też będzie można projekty taneczne zrealizowane pod okiem: Anny Krysiak, Idy Jousmaki i Marty Ladjanszki. Będą też warsztaty, spotkania, wieczory filmowe oraz spektakle teatrów tańca współczesnego. Zaprezentowane zostaną również projekty taneczne, które powstaną w trakcie festiwalu.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny