Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Zmiana operatora sieci. Kobieta czekała trzy miesiące.

sxc
Pani Krystyna przez trzy miesiące dostawała dwa rachunki za jeden numer telefonu
Pani Krystyna przez trzy miesiące dostawała dwa rachunki za jeden numer telefonu sxc
Pani Krystyna jeszcze w grudniu 2009 roku podpisała umowę na przeniesienie telefonu stacjonarnego w Telekomunikacji do Orange. Do tej pory usługa nie została zrealizowana. Dopiero po naszej interwencji wyjaśniono sytuację.

Od ponad trzech miesięcy dostaję dwa rachunki telefoniczne z telekomunikacji Polskiej i Orange za jeden numer telefonu - skarży się pani Krystyna. - Mój numer miał być przeniesiony do Orange na początku stycznia, a ja do tej pory nie mogę się na to doczekać.

27 grudnia 2010 roku pani Krystyna podpisała umowę o świadczeniu usług telekomunikacyjnych z intencja przeniesienia numeru stacjonarnego z TP do Orange. Do tej pory jednak numer nie został przeniesiony, a wszelkie próby kontaktu i wyjaśnienia sytuacji nie przynoszą żadnych efektów.

- Za każdym razem słyszę, że sprawa jest wyjaśniana, albo numer zostanie wkrótce przeniesiony - opowiadała pani Krystyna. - Innym razem słyszałam, że stanie się to za dwa tygodnie. Ale termin mija i nic się nie dzieje.

Podczas ostatniego kontaktu z Błękitną Linią TP pani Krystyna usłyszała, że numer zostanie przeniesiony dopiero 29 kwietnia. - Czy ktoś może mi to wyjaśnić? - pytała. - Dlaczego to trwa tak długo?

Zmiana operatora sieci z komplikacjami

Z prośbą o wyjaśnienie zwróciliśmy się do TP.

- Całe zamieszanie spowodowane jest błędem naszego pracownika - przyznała Liliana Ciechanowicz-Kulesza, szefowa biura prasowego Grupy TP. - Zamówienie trafiło do nas dopiero na początku marca.

Dopiero wtedy został wyznaczony termin przeniesienia na 29 kwietnia.

- Skontaktowaliśmy się z klientką i przeprosiliśmy za to nieporozumienie - powiedziała nam Ciechanowicz - Kulesza. - Obecnie są wystawiane faktury dla numeru tymczasowego, który jest aktywny do czasu przeniesienia numeru właściwego.

Faktury zostaną wyzerowane, a klienta nie musi ich regulować.

- Dodatkowo po aktywacji numeru, w ramach rekompensaty wprowadzimy 50 procentowy rabat na opłaty abonamentowe na okres czterech miesięcy - obiecała Ciechanowicz - Kulesza.

Czytaj e-wydanie »

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny