Trwają właśnie przygotowania do kampanii promocyjnej województwa podlaskiego. Ta ruszy wiosną. Będziemy widoczni w całej Polsce. W połowie kwietnia powinna wystartować promocja regionu w internecie. Natomiast pod koniec miesiąca pojawią się spoty reklamowe w ogólnopolskiej telewizji.
- Terminy nie są przypadkowe. Chcemy się zareklamować przed wakacjami, tak by latem ściągnąć do siebie jak najwięcej turystów - wyjaśnia Magdalena Łyżnicka-Sanczenko, dyrektorka departamentu współpracy z zagranicą i promocji w urzędzie marszałkowskim.
Szczegółów telewizyjnych spotów nie chce zdradzać. Zapewnia tylko, że zostanie wykorzystana podlaska różnorodność. Nie zabraknie też nawiązania do nowego logo, czyli kolorowego żubra, zaprojektowanego przez Leona Tarasewicza. Za kilka tygodni ma zostać wybrana firma, która przygotuje medialną kampanię.
Z kolei w maju województwo podlaskie będzie się reklamować w Warszawie. Specjalna impreza zostanie zorganizowana w Centrum Artystycznym Fabryka Trzciny na Pradze.
- Warszawa to ciągle najważniejszy rynek dla naszego regionu. Stąd przyjeżdża do nas najwięcej turystów. Dlatego Podlaskie promowało się w stolicy także w ubiegłym roku - przypomina dyrektorka departamentu promocji.
Tegoroczne imprezy zostaną skierowane przede wszystkim do młodych ludzi. Dlatego głównymi bohaterami będą młodzi podlascy artyści. - Całą kampanię chcemy przygotować własnymi siłami. Bez wynajmowania firm z innych części Polski - wyjaśnia Magdalena Łyżnicka-Sanczenko.
Na zewnętrzną promocję urząd marszałkowski ma na razie 700 tysięcy złotych unijnego dofinansowania. Departament promocji ciągle jeszcze liczy na dodatkowe pieniądze od sponsorów.
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?