Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Podlaskie będzie się promować w Polsce. W telewizji i internecie.

Marta Gawina
Prof. Leon Tarasewicz jest autorem logo województwa podlaskiego
Prof. Leon Tarasewicz jest autorem logo województwa podlaskiego Fot. Anatol Chomicz/Archiwum
Będą spoty reklamowe w internecie i ogólnopolskiej telewizji. Do tego podlaska impreza w stolicy. Taki jest plan zewnętrznej promocji naszego województwa. - Chcemy ściągnąć do siebie jak najwięcej turystów - mówi Magdalena Łyżnicka-Sanczenko, dyrektorka departamentu promocji w urzędzie marszałkowskim.

Trwają właśnie przygotowania do kampanii promocyjnej województwa podlaskiego. Ta ruszy wiosną. Będziemy widoczni w całej Polsce. W połowie kwietnia powinna wystartować promocja regionu w internecie. Natomiast pod koniec miesiąca pojawią się spoty reklamowe w ogólnopolskiej telewizji.

- Terminy nie są przypadkowe. Chcemy się zareklamować przed wakacjami, tak by latem ściągnąć do siebie jak najwięcej turystów - wyjaśnia Magdalena Łyżnicka-Sanczenko, dyrektorka departamentu współpracy z zagranicą i promocji w urzędzie marszałkowskim.

Szczegółów telewizyjnych spotów nie chce zdradzać. Zapewnia tylko, że zostanie wykorzystana podlaska różnorodność. Nie zabraknie też nawiązania do nowego logo, czyli kolorowego żubra, zaprojektowanego przez Leona Tarasewicza. Za kilka tygodni ma zostać wybrana firma, która przygotuje medialną kampanię.

Z kolei w maju województwo podlaskie będzie się reklamować w Warszawie. Specjalna impreza zostanie zorganizowana w Centrum Artystycznym Fabryka Trzciny na Pradze.

- Warszawa to ciągle najważniejszy rynek dla naszego regionu. Stąd przyjeżdża do nas najwięcej turystów. Dlatego Podlaskie promowało się w stolicy także w ubiegłym roku - przypomina dyrektorka departamentu promocji.

Tegoroczne imprezy zostaną skierowane przede wszystkim do młodych ludzi. Dlatego głównymi bohaterami będą młodzi podlascy artyści. - Całą kampanię chcemy przygotować własnymi siłami. Bez wynajmowania firm z innych części Polski - wyjaśnia Magdalena Łyżnicka-Sanczenko.

Na zewnętrzną promocję urząd marszałkowski ma na razie 700 tysięcy złotych unijnego dofinansowania. Departament promocji ciągle jeszcze liczy na dodatkowe pieniądze od sponsorów.

Czytaj e-wydanie »

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny