Sellimo to platforma dedykowana dla warsztatów samochodowych. Za jej pośrednictwem serwisy mogą zamawiać części zamienne. Dzięki umowom Martomu z producentami do dyspozycji klientów są wyroby znajdujące się bezpośrednio w ich magazynach. W ten sposób skróceniu ulega czas realizacji dostaw, ale i ceny są przez to bardziej konkurencyjne. Pomimo tego, że platforma jeszcze oficjalnie nie „wystartowała” spółka nawiązała już współpracę z ponad 200 warsztatami samochodowymi.
Drugi z projektów, Flotimo, to z kolei rewolucyjna usługa, dzięki której wszyscy właściciele firmowych samochodów będą mogli w wygodny sposób zarządzać swoimi służbowymi pojazdami. Co prawda, na rynku działa wiele firm wyspecjalizowanych w obsłudze flot firmowych, ale ich uwaga skupia się tylko na dużych, posiadających kilkaset pojazdów podmiotach. Flotimo zaś zostało zaprojektowane z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach, które wykorzystują kilka – kilkanaście samochodów. Co ciekawe Flotimo ma już pierwszych klientów, którzy w ten sposób zarządzają przeszło 1000 swoich aut.
Jednak nowe platformy wymagają odpowiedniej obsługi. Dlatego obecnie Martom poszukuje pracowników.
- Oferujemy pracę zarówno na stanowiskach handlowców, product managerów, specjalistów IT i e-commerce, jak i opiekunów klientów –
informuje Łukasz Bazarewicz.
Szef Grupy Martom zaznacza, że nie wymaga doświadczenia. Bardziej liczą się cechy osobiste kandydatów.
- Chcemy współpracować z młodymi ludźmi, którzy dążą do rozwoju – razem z nami, budując swoją ścieżkę kariery od podstaw. Oczekujemy przede wszystkim otwartości, głowy pełnej kreatywnych, nieszablonowych pomysłów, ale też pasji i zaangażowania – mówi.
W tej chwili w Grupie Martom pracuje ok 30 osób. Firma od dawna realizuje strategię zatrudniania młodych ludzi, dla których praca w Martomie jest w większości przypadków pierwszą w ich życiu. Wychowując i kształtując w ten sposób nowych pracowników otrzymują ciekawą szansę na start do dalszego rozwoju zawodowego.
Łukasz Bazarewicz wyjaśnia, że współczesne warsztaty samochodowe wymagają od mechaników zupełnie innych umiejętności, niż dekadę temu. - Już nie wystarczy dobrze znać budowę pojazdu i jego poszczególnych podzespołów. Dziś wiele czynności serwisowych wykonuje się przy pomocy zaawansowanych technologicznie urządzeń i systemów informatycznych. A z tym znakomicie radzą sobie młodzi – zaznacza.
Jednak Sellimo i Flotimo to nie koniec planów Martomu w odniesieniu do wdrażania innowacyjnych e-usług. Wkrótce bowiem światło dzienne ujrzy trzecia z platform – Partimo – czyli nowatorskie narzędzie tworzone z myślą o rynku części zamiennych, ale tym razem dla klientów indywidualnych. Niebawem spółka będzie potrzebowała więc kolejnych pracowników do obsługi tego projektu.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?