Ekologiczna ewolucja w KOKU Sushi zaczęła się wraz z początkiem wiosny. Dzisiaj już każda restauracja w Polsce działająca pod szyldem sieci używa wyłącznie przyjaznych dla środowiska opakowań do dań na wynos i w dostawie. Powstają one z papieru oraz trzciny cukrowej, które można poddać recyklingowi lub biodegradacji. Łączy je nowoczesna identyfikacja wizualna z charakterystyczną postacią gejszy.
– Wspólnie z naszym partnerem biznesowym firmą UNI-PACK przez rok szukaliśmy najlepszych rozwiązań – to znaczy opakowań, które pozwolą nam zredukować zużycie plastiku, ale jednocześnie będą trwałe i eleganckie. Dzisiaj po kilku tygodniach testów wiemy, że nasza propozycja sprawdza się bardzo dobrze. Papierowe pudełka oraz sosjerki z trzciny cukrowej w odpowiedni sposób zabezpieczają potrawy i zostały świetnie przyjęte przez naszych gości – mówi Urszula Olechno, współwłaścicielka sieci KOKU Sushi.
Czytaj również:Sześć lokali w sześć miesięcy. Białostockie KOKU Sushi podsumowało półrocze
Zmiany w designie z pewnością dostrzegą także osoby, które odwiedzą lokale KOKU Sushi osobiście. Nowa odsłona karty menu zawiera więcej zieleni oraz letnie napoje. Przede wszystkim są to orzeźwiające, autorskie lemoniady oraz mrożone herbaty.
Podczas wakacji można też spróbować rolki, która w tym roku zwyciężyła w wewnętrznym konkursie dla sushi masterów sieci. Autorką Green Rolls jest Adriana Jóźwiak, pracująca w KOKU Sushi Słupsk.
– Green Rolls to połączenie chrupiących krewetek w tempurze i panko, ogórka i rzodkwi oraz tatara z krewetek i awokado. Cała rolka dodatkowo polana jest dipem marakuja, który podbija smak swoją słodko-kwaśną barwą oraz dipem wasabi, nadającym lekko pikantny charakter. W celu podkreślenia chrupkości dodałam jeszcze pokruszone kuleczki wasabi – opisuje sushi masterka.
Przepis na Green Rolls okazał się bezkonkurencyjny i pokonał ponad 30 innych receptur. – Zaskakujące połączenie smaków i piękny wygląd – tym urzekło nas to niesamowite danie. Mamy nadzieję, że nasi goście także będą oczarowani i spodoba im się ta świeża i nowoczesna propozycja – dodaje Urszula Olechno.
Ale to nie wszystko, co czeka na entuzjastów japońskiej kuchni. Jedną z większych atrakcji sezonu urlopowego jest zabawa #KOKUtravel.
– Nasze restauracje działają już w blisko 40 miastach Polski, a liczba ta stale rośnie. Dlatego w te wakacje mamy dla naszych gości propozycję zabawy. Wystarczy wrzucić zdjęcie z Koku na swój Instagram z hasztagiem #KOKUtravel oznaczając lokal, w którym się przebywa. Na najbardziej aktywne osoby czekają nagrody. Rozstrzygnięcie nastąpi na początku października – zachęca Mariusz Olechno, współwłaściciel sieci KOKU Sushi.
Więcej szczegółów dotyczących konkursu można szukać na profilach Koku Sushi w mediach społecznościowych.
Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?