Jak skutecznie prowadzić ekspansję zagraniczną polskich firm budowlanych. Bezpłatne seminarium z udziałem ekspertów w Białymstoku

peż
Tematyka ekspansji zagranicznej polskich firm budowlanych jest przedmiotem cykle spotkań rozpoczętego w maju przez Wschodni Klaster Budowlany.
Tematyka ekspansji zagranicznej polskich firm budowlanych jest przedmiotem cykle spotkań rozpoczętego w maju przez Wschodni Klaster Budowlany.
Ekspansja zagraniczna polskich firm. Jak z sukcesem wprowadzić produkty na nowe rynki? – to tytuł kolejnego już spotkania, które Wschodni Klaster Budowlany proponuje przedstawicielom branży (nie tylko klastrowiczom). Tym razem bezpłatne seminarium skierowane jest przede wszystkim do osób zarządzających przedsiębiorstwami.

Czytaj też: Promocja polskiego budownictwa na rynkach zagranicznych. Nowy projekt Wschodniego Klastra Budowlanego

Będzie miało miejsce 5 czerwca (wtorek) w Białymstoku w Villi Tradycja przy ul. Włókienniczej. Spotkanie umożliwi wszystkim uczestnikom udział w ciekawej dyskusji, wymianie poglądów i będzie okazją do nawiązania kontaktów biznesowych.
Przed uczestnikami seminarium spotkania wystąpią -

trener biznesu Lechosław Chalecki, założyciel Szkoły Inspiracji
oraz
eksperci firmy doradczo-konsultingowej Salents, realizujący projekty w zakresie podnoszenia wyników sprzedażowych firm:

Mirosław Adamczyk - Export Sales Consultant, Management Consultant / Interim Manager
Wspiera firmy polskie w ekspansji na rynki zagraniczne, w szczególności w regionie CEE oraz Chin i Azji Płd.-Wsch. Tworzy strategie rynkowe. Od roku 2011 pracuje jako niezależny konsultant biznesowy oraz Interim Manager. W tym czasie prowadził projekty rozwoju rynków i restrukturyzacji w rejonie APAC (Indonezja, Malezja, Filipiny, Tajlandia) dla branży kosmetycznej; rozwijał sieci franczyzowe na rynkach EU, Afryki, Rosji, Azji oraz ZEA; optymalizował proces zakupów i pozyskiwania dostawców na wyroby z kauczuku i włókniny z Chin oraz Malezji i Indii; stworzył strategię rozwoju sprzedaży na rynki CEE dla firmy FMCG - lidera rynku środków higieny osobistej; przeprowadził analizę rynku e-commerce w Czechach; organizował misje wyjazdowe i badania rynku Chin oraz krajów regionu Azji i Pacyfiku (APAC).

Dr n. ekon. Agnieszka Grostal - CEO / Business Sales Strategy Consultant
Sprzedażą zajmuje się od prawie 20 lat. Zaczynała jako sprzedawca najniższego szczebla, aż doszła do zarządzania strukturami sprzedażowymi i zespołem handlowym rozproszonym po całej Polsce. Zdobywała doświadczenie w międzynarodowych instytucjach finansowych, m.in. w ING Banku Śląskim, BBL Asset Managment w Paryżu czy Banku Handlowym w Warszawie – Citibank, gdzie zajmowała stanowisko Dyrektora Departamentu Sprzedaży.
Zarządzała budżetem wynoszącym ponad 200 milionów dolarów. W ciągu kilkunastu lat stworzyła, wdrożyła i zrealizowała skomplikowane strategie sprzedaży dla ponad 15 przedsiębiorstw. Pomogły one podnieść wyniki sprzedaży nawet o 80%. Jest prelegentką na największych konferencjach branżowych, takich jak Forum Szefów Sprzedaży, Morfologia sprzedaży, Trendy Sprzedaży 2017, Sales Team Management.

Małgorzata Warda, MBA - Partner zarządzający / Business Strategy Consultant
Ma ponad 20 lat praktycznego doświadczenia w sprzedaży, marketingu, zarządzaniu zespołami, projektami oraz organizacjami na rynkach B2B i B2C. Pracowała na stanowiskach dyrektora handlowego i zarządzającego. Negocjowała warunki współpracy z większością sieci handlowych na polskim rynku, dostawcami usług marketingowych i finansowych i innymi podmiotami rynkowymi - ma na koncie ponad 2000 wynegocjowanych kontraktów. Współpracuje ze Szkołą Biznesu Politechniki Warszawskiej w zakresie wykładów z obszaru marketingu realizowanych w ramach programów MBA. Zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii sprzedażowo-marketingowych, restrukturyzacją działów sprzedaży i marketingu, wprowadzaniem usprawnień procesowo-biznesowych w organizacjach, audytami w działach sprzedaży, mentoringiem i coachingiem, poprawą efektywności i komunikacji w zarządzaniu zespołami, rozwojem pracowników.

Dzięki obecności na spotkaniu Izabeli Domanowskiej, Dyrektor Regionu Banku Gospodarstwa Krajowego w Białymstoku i Feliksa Kobierskiego z Departamentu Bankowości Transakcyjnej BGK goście seminarium będą mieli okazję podyskutować o narzędziach zapewniających bezpieczeństwo i finansowanie transakcji na rynkach zagranicznych.

Lechosław Chalecki podpowie:

  • jak budować międzynarodowe relacje biznesowe w oparci o networking;
  • jak wykorzystać konferencje międzynarodowe do wprowadzenia produktu
  • lub usługi na nowy rynek;
  • jak największa organizacja na świecie prowadzi współpracę międzynarodową.

Natomiast tematy, na których skoncentrują się eksperci Salents to:

  • wprowadzanie nowego produktu na rynek;
  • nowe produkty vs nowe rynki - wpływ na strategię rozwoju sprzedaży;
  • optymalizacja umów handlowych i zapisów kontraktowych w przypadku ekspansji na nowe rynki.

Seminarium potrwa sześć godzin (rejestracja od godz. 9) - od godz. 9.30 do 15.30 (agenda w załączniku).
Udział w seminarium jest bezpłatny, ale liczba miejsc dla uczestników ograniczona. O udziale zadecyduje kolejność zgłoszeń, które prosimy kierować na adres [email protected] (formularz w załączniku).

Jak skutecznie prowadzić ekspansję zagraniczną polskich firm budowlanych. Bezpłatne seminarium z udziałem ekspertów w Białymstoku

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie