W Cafe Esperanto miasto zaprezentowało spot, którym od maja Białystok będzie się promował w 10 największych miastach Polski. Spodobał się białostoczanom, którzy wzięli udział w konferencji.
- Ma w sobie atmosferę, coś w człowieku porusza, ma w sobie jakąś głębię - mówiła Aneta Żmujdzin. - Kojarzy się z baśnią, piękną opowieścią.
- Ta melodia sięgnęła mi aż gdzieś do duszy - dodawała Teresa Toczydłowska.
Hasło kampanii jest takie samo, jak przed rokiem, czyli Wschodzący Białystok.
- Mieszkańcy już się z nim utożsamiają - tłumaczyła Monika Kamińska, szefowa biura promocji miasta. - Prace nad ta kampanią trwały bardzo długo. Mieliśmy ponad 40 pomysłów, ale żaden nie wydawał się nam tak trafiony jak Wschodzący Białystok.
Spoty radiowe i telewizyjne, a także billboardy i citylighty pojawią się już od maja. W 10 największych miastach w kraju wystąpi też ze spektaklem "Metropolish" grupa Fair Play Crew.
Więcej o promocji Białegostoku przeczytasz w czwartkowym papierowym wydaniu Kuriera Porannego.
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?