Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Białystok będzie reklamował anioł. I hasło Wschodzący Białystok. (wideo x 3)

(ab)
Nowy spot zaprezentowano na trzech telewizorach
Nowy spot zaprezentowano na trzech telewizorach fot. Wojciech Wojtkielewicz
Alegoria z aniołem i budzącym się do życia miejscem ma pokazać, że budzimy się z wieloletniego letargu - mówi Krzysztof Karpieszuk, sekretarz miasta.

W Cafe Esperanto miasto zaprezentowało spot, którym od maja Białystok będzie się promował w 10 największych miastach Polski. Spodobał się białostoczanom, którzy wzięli udział w konferencji.

- Ma w sobie atmosferę, coś w człowieku porusza, ma w sobie jakąś głębię - mówiła Aneta Żmujdzin. - Kojarzy się z baśnią, piękną opowieścią.

- Ta melodia sięgnęła mi aż gdzieś do duszy - dodawała Teresa Toczydłowska.

Hasło kampanii jest takie samo, jak przed rokiem, czyli Wschodzący Białystok.

- Mieszkańcy już się z nim utożsamiają - tłumaczyła Monika Kamińska, szefowa biura promocji miasta. - Prace nad ta kampanią trwały bardzo długo. Mieliśmy ponad 40 pomysłów, ale żaden nie wydawał się nam tak trafiony jak Wschodzący Białystok.

Spoty radiowe i telewizyjne, a także billboardy i citylighty pojawią się już od maja. W 10 największych miastach w kraju wystąpi też ze spektaklem "Metropolish" grupa Fair Play Crew.

Więcej o promocji Białegostoku przeczytasz w czwartkowym papierowym wydaniu Kuriera Porannego.

Czytaj e-wydanie »

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny