„Żubr”, jako nowa nazwa dla pociągu tej relacji pojawi się w komunikatach czytanych przez megafony na stacjach kolejowych, a od czerwca znajdzie się również w zaktualizowanym, letnim rozkładzie jazdy PKP Przewozy Regionalne. Na początku maja, zmieni się także wygląd pociągu - cały skład ozdobiony zostanie aktualną kreacją reklamową marki, co z pewnością wyróżni go wśród kilku tysięcy składów podróżujących po całym kraju. Dodatkowo informacje o nowej nazwie pociągu pojawią się na ulotkach, które będą rozdawane przy kasach na 8 stacjach kolejowych. Pociąg będzie przemierzał trasę z Białegostoku do Warszawy Zachodniej i z powrotem w każdy piątek i niedzielę, aż do grudnia br.
- Marka Żubr jest szczególnie związana z Podlasiem, czyli regionem, z którego się wywodzi. Dumna ze swych korzeni od lat angażuje się na rzecz rozwoju regionu, wspierając inicjatywy proekologiczne oraz społeczne. Nadanie nazwy „Żubr” pociągowi, który łączy Białystok z Warszawą, ma podkreślać silny związek naszej marki z rodzimym Podlasiem oraz z jego szczególnymi walorami przyrodniczymi – powiedział Maciej Partyka specjalista ds. brand PR w Kompanii Piwowarskiej S.A.
Projekt został zrealizowany przez dom mediowy Starcom w ścisłej współpracy z firmą PKP Przewozy Regionalne. Kreację przygotowała agencja reklamowa Tequila Polska. (peż)
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?