Wypadek motocyklisty: Zderzenie z volkswagenem, dwie osoby ranne (zdjęcia)

(jankes)
na skrzyżowaniu w Bielsku Podlaskim
na skrzyżowaniu w Bielsku Podlaskim Krzysztof Jankowski
Wypadek motocyklisty. Zderzenie motocykla z volkswagenem. Motocyklista i jego pasażer ranni w szpitalu.

[galeria_glowna]
Niebezpiecznie wyglądający wypadek drogowy wydarzył się dzisiaj rano w centrum Bielska Podlaskiego, na wewnętrznej obwodnicy miasta. W zderzeniu motocykla z samochodem osobowym ucierpieli dwaj mężczyźni jadący jednośladem.

- W wyniku wypadku dwie osoby trafiły do szpitala. Okoliczności zdarzenia wyjaśniają bielscy policjanci - informuje asp. Agnieszka Dąbrowska, oficer prasowy komendanta policji w Bielsku Podlaskim.

Wypadek miał miejsce dzisiaj ok. godz. 8.10 na wyposażonym w sygnalizację świetlną skrzyżowaniu alei Piłsudskiego (czyli drogi krajowej nr 19) z powiatową ulicą 11 Listopada.

Z ustaleń policji wynika, że 47-letni kierowca volkswagena passata jechał od strony Białegostoku. Skręcał w lewo w kierunku centrum i prawdopodobnie nie ustąpił pierwszeństwa przejazdu jadącemu z przeciwka (od strony ronda) motocyklowi marki honda.

- W wyniku wypadku 17-letni kierowca jednośladu oraz 28-letni pasażer doznali urazów nóg. Obaj zostali przewiezieni do szpitala - mówi asp. Dąbrowska. - Badanie wykazało, że kierujący pojazdami byli trzeźwi.

Dokładny przebieg wypadku nadal ustala policja.

Odwiedź także nasz serwis

Uwaga wypadek

. Znajdziesz tam wypadki oraz kolizje z Białegostoku i regionu.

Czytaj e-wydanie »

Wideo

Komentarze 19

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

m
mateusz

ten motocyklista szlal po miescie i tak zakonczyla sie brawura...szkoda motoru bo byl bardzo ladny !

Ż
Żaneta

Nie musi miec prawa jazdy, wystarczy ze ma kursy zaliczone z karta na dany pojazd, wtym przypadku motor!I tez znam Tomka w miescie z pasazerem napewno zachowywal ostroznosc,a nie sie popisywal!zreszta rozmawialam z nim!

G
Gość
Kierowca miał prawojazdy... to była 125... Znam Tomka i wiem ze to doświadczony kierowca i nigdy nie poniosła go brawura...

Może mieć ponadprzeciętne predyspozycje, ale nie doswiadczenie. Predyspozycje, to również umiejętność przewidywania powiązana z bogatą wyobraźnią. Myślę, że wyzdrowieje, a to zdarzenie nauczy go nie ufać nikomu na drodze i w podobnych sytuacjach jeździć jednak wolno, tak jak i tu. Widać, że jednak przy małej prędkości da się wyjść niemal cało.
A
Adam
czyli motocyklista nie ma prawa jazdy, skoro ma 17 lat

Kierowca miał prawojazdy... to była 125... Znam Tomka i wiem ze to doświadczony kierowca i nigdy nie poniosła go brawura...
A
Ania

proszę kontakt siostry Tomka na numer tel. 502354929

x
x
NAS ku*** NIE MOZESZ ZABIC , pozdro od calego Bronxu Tomek !

Co to za Bronx
g
gosc

czyli motocyklista nie ma prawa jazdy, skoro ma 17 lat

A
Ania

Takich wypadków jest mnóstwo! Chwila nieuwagi, zamyślenia czy rozkojarzenia i dochodzi do nieszczęścia. Każdy, kto podejmuje decyzję o zdaniu prawo jazdy nie ważne czy to na motor, samochód, ciężarówkę czy inny pojazd, powinien mieć tą świadomość, że ta decyzja zapada na całe jego życie i tylko raz. Na drodze nie można myśleć wyłącznie za siebie. W tym właśnie chodzi o to żeby myśleć też za innych. Przykre jest dowiadywać się o takich wypadkach. Miejmy nadzieję, że osoby, których to spotkało - Ci winni i Ci niewinni - gdy zasiądą następnym razem za kierownicę będą ostrożniejsi.

K
Kinga

Tomek, kierowca motocyklu, mimo że ma 17 lat nie należy do niedoświadczonych kierowców. Miałam nie jednokrotną okazję jechać z nim i przyznam jedno ... on ma świadomość czym jest jazda na motorze i umie zachować zdrowy rozsądek. Kto nigdy nie doświadczył w życiu wypadku , nie jest w stanie obiektywnie oceniać sytuacji. Jazda na motorze jest niebezpieczna, bo wiadomo, że można mieć po prostu pecha. Człowiek się łudzi,że można było wyjechać 5 min wcześniej , albo pojechać inna drogą. Tak naprawdę... tego się nie da cofnąć i zmienić! Z pasji się nie rezygnuje ,od tak. Równie dobrze mógłby być to samochód i doszłoby do zderzenia. Poszkodowani też by byli, niezależnie od tego czy jechali na motorze czy w samochodzie. Różnica polega na tym,że Tomek mógł stracić życie przez nieodpowiedzialnego 28-letniego mężczyznę. Na szczęście jest teraz po dobrą opieką. Dziękuje wszystkim, którzy odwiedzają go w szpitalu oraz dzwonią i pytają o jego zdrowie.
siostra ;*

K
Kinga
Ale jak jest pasja, to żadne przeciwności nie są przeszkodą.
Z drugiej strony, przeważnie giną niedoświadczeni kierowcy, którzy dopiero co wsiedli na motocykl, i zamiast poznać maszynę od razu cisną manetkę do oporu.

A ile było wypadków samochodowych?
B
Bandit

Jak sie jezdzic nie umie to sie do samochodu nie wsiada prosze pana.

B
BRONX

NAS ku*** NIE MOZESZ ZABIC , pozdro od calego Bronxu Tomek !

U
Uber
czy to nie motocykl Fabiana??

Motocyklista 17 lat, pasażer 28.

powiem tak, po zdjeciach to sobie mozecie oceniac "brawura, głupota" haha. niech sie ludzie starsi zaczną rozglądać na drodze, a jak juz niedowidzą to nie powinni siadac do samochodu

Kierowca osobówki 47. To bez przesady, jeszcze w sile wieku.
p
pieco

powiem tak, po zdjeciach to sobie mozecie oceniac "brawura, głupota" haha. niech sie ludzie starsi zaczną rozglądać na drodze, a jak juz niedowidzą to nie powinni siadac do samochodu

j
jacek

czy to nie motocykl Fabiana??

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3