Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Wymyślili logo. Miasto da im prawie 3 miliony złotych!

(dor)
Wymyślili "wschodzący Białystok", logo, teraz przedstawią je Polsce.
Wymyślili "wschodzący Białystok", logo, teraz przedstawią je Polsce.
Od 15 maja 2009 roku przez dwa tygodnie krakowska Eskadra wyda na reklamę zewnętrzną Białegostoku 2 764 733, 50 zł.

Firma wygrała przetarg nieograniczony na przygotowanie oraz przeprowadzenie kampanii promocyjnej miasta Białegostoku skierowanej do mieszkańców Polski.

Oferta firmy Eskadra otrzymała łącznie najwyższą ilość punktów za przedstawioną koncepcję działań promocyjnych. Propozycja firmy ściśle współgra z przyjętą w tym roku "Strategią promocji i komunikacji marketingowej proinwestycyjnej, turystycznej i wewnętrznej miasta Białystok" prezentuje walory miasta zgodnie z przyjętą koncepcją działań promocyjnych.

Kampania promocyjna Białegostoku skierowana do mieszkańców Polski rozpocznie się 15 maja 2009 roku i potrwa dwa tygodnie. Kanały promocji to przede wszystkim billboardy, citylighty, reklama w radiu, prasie, telewizji oraz Internecie. W dziecięciu miastach: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Lublinie, Łodzi, Olsztynie oraz Katowicach odbędą się promocyjne eventy.

Miasto na ten cel przeznaczy 2 764 733, 50 zł.

Więcej o promocji Białegostoku czytaj we wtorkowym papierowym wydaniu "Porannego".

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny