W Białymstoku otworzył się pierwszy SPAR. Na klientów czekają promocje (ZDJĘCIA)

OPRAC.:
Olga Goździewska
Olga Goździewska
W centrum handlowym Alfa otworzył się pierwszy w Białymstoku SPAR Alfa
Holenderski SPAR zastąpił supermarket "Piotr i Paweł" w Galerii Alfa. To pierwszy sklep tej sieci otwarty w Białymstoku. Z okazji otwarcia na klientów czekają promocje.

To już definitywny koniec marki "Piotr i Paweł" w Białymstoku i kraju. Na jego miejsce otwierane są sklepy SPAR z holenderskim kapitałem, prowadzone przez polskich przedsiębiorców.

W ofercie nowej na rynku sieci znajdziemy m.in. asortyment marki własnej SPAR oraz sezonowe produkty promowane w ramach kampanii „Wiosenne smaki w SPAR”.

Z okazji otwarcia SPAR w Alfa Centrum, klienci którzy zakupią produkty za co najmniej 40 zł otrzymają kupon rabatowy -10% na kolejne zakupy. Wraz z debiutem, w sklepie startuje także kampania, w której promowane są produkty na grill, nowalijki, wyroby wegetariańskie i wegańskie, czy produkty bez laktozy. Wiele towarów to produkty marki własnej. Na klientów czekają też przepisy na lekkie, wiosenne dania – śniadania, sałatki i zdrowe batoniki.

Sklep SPAR w Alfa Centrum będzie czynny w godzinach otwarcia galerii handlowej. Bieżące promocje sieci przybliżą gazetki dostępne na miejscu.

SPAR to ogólnopolska sieć sklepów spożywczych prowadzonych przez niezależnych polskich przedsiębiorców. Obecnie w Polsce działa już ponad 230 sklepów. Lokal w Alfa Centrum znajduje się na 1. piętrze galerii i jest pierwszym sklepem marki w Białymstoku. Na powierzchni ok. 976 mkw. sali sprzedaży dostępne są m.in. świeże warzywa i owoce, bogaty wybór przygotowywanych na miejscu produktów garmażeryjnych oraz pieczywa, stoisko z wędlinami i serami, a także sekcja SPAR Natural - obejmująca produkty bio, bezglutenowe, bezlaktozowe, wegetariańskie czy wegańskie.

Tych sklepów brakuje w Białymstoku. Ikea, Primark, E.Leclerc, Victoria’s Secret. Zobacz propozycje Internautów

Ważnym segmentem oferty SPAR są produkty marki własnej, obejmującej obecnie ponad 300 różnych artykułów, a do końca br. planowane jest podwojenie asortymentu. To produkty w przystępnych cenach, pochodzące od lokalnych dostawców i producentów.

Przygotuj swój turystyczny biznes na sezon

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie