Skrzyżowanie Hetmańska - Popiełuszki. Karambol siedmiu aut (zdjęcia)

mic
Jak wynika ze wstępnych policyjnych ustaleń, w zdarzeniu ucierpiało siedem osób. To dwie kobiety, trzech mężczyzn, oraz dwoje dzieci - siedmioletnie i dwumiesięczne.
Jak wynika ze wstępnych policyjnych ustaleń, w zdarzeniu ucierpiało siedem osób. To dwie kobiety, trzech mężczyzn, oraz dwoje dzieci - siedmioletnie i dwumiesięczne. Wojciech Wojtkielewicz
Do bardzo groźnie wyglądającej kolizji doszło przed tunelem Gen. Fieldorfa Nila.

W piątek około godz. 18.15 białostoccy strażacy otrzymali informację o groźniej kolizji na skrzyżowaniu ulicy Hetmańskiej z ulicą Popiełuszki.

Doszło tam do karambolu z udziałem siedmiu aut. Jedno z nich, na skutek uderzenia, przewróciło się na bok. Na miejsce ruszyły cztery zastępy strażaków, trzy zespoły pogotowia ratunkowego i policja.

Jak wynika ze wstępnych ustaleń, w zdarzeniu ucierpiało siedem osób, w tym dwie miały widoczne obrażenia.

Strażacy musieli wydostać jednego z kierowców, zakleszczonego w aucie. Ponadto straż pożarna zabezpieczył miejsce karambolu i usunęła z jezdni wyciekające płyny.

Dokładne przyczyny i okoliczności zdarzenia ustala policja.

Czytaj e-wydanie »

Wideo

Komentarze 108

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
W dniu 15.08.2013 o 22:01, 11a napisał:

Temat do zamknięcia.

nie tobie o tym decydować, szybciej twoje konto do zamknięcia za twoje trollowanie i posty głupawe nabijające licznik ilości napisanych postów. Myślisz że tego nie widać? :lol:

a
a.
W dniu 15.08.2013 o 22:01, 11a napisał:

Temat do zamknięcia.

 

 

W zasadzie to ja się nadal nie dowiedziałam "co dalej".........

11a

Temat do zamknięcia.

w
wmb
W dniu 15.08.2013 o 19:31, PP napisał:

Chyba... ponoć... może.... Jak nic nie wiesz to po co się wypowiadasz.

NA pewno TY wiesz to napisz. I policji będzie lżej

P
PP
W dniu 14.08.2013 o 17:32, syk napisał:

Wypadek jest dziwny, a kierowca to chyba jakiś OSOBNIK WYSOKO NOTOWANY.Jakoś facet wyparował i cisza o sprawcy. Może policja ma zakaz poszukiwań,A może to ten jeden z 2 wybitnych specjalistów zatrudnionych w MSW. Taki co ma 21 i 23 lata i kilka uczelni zagranicznych ukończył i uczy jak tableta włączyć ma podwładny ministra.Ponoć tego auta rejestracja" stoliczna"była.

Chyba... ponoć... może.... Jak nic nie wiesz to po co się wypowiadasz.

g
gość
W dniu 12.08.2013 o 21:20, marian inż napisał:

Po prostu zrobiła sie moda w Polsce na 20 letnie beemki wsród młodych.

marian wyjdź czasem z domu a nie w gniazdkach elektrycznych widelcem dłubiesz, ta moda minęła 10 lat temu hahaha

 

młodych w dzisiejszych czasach co najwyżej stać na golfa 2/3 a te wszystkie naściągane lata temu bmw stare, gwiazdy Lipowej (przed epoką deptaka) i Krywlan to się dawno rozleciały albo stoją i marnieją na parkingach bo części drogie ;)

 

oj marian marian nie znasz się na motoryzacji ;)

G
Gość
W dniu 12.08.2013 o 16:31, Natali napisał:

Oj to pani powinna zajrzeć do słownika zanim kogoś zacznie pouczać,bo niestety błędem ortograficznym jest użycie "tendy"!

Kto pisze "tendy" jest trendy, a kto pisze "bul" jest cool.

a
a.

A to przypadkiem kierowca nie był tam zakleszczoną osobą? Bo ja to widziałam i nie zauważyłam, zeby on uciekał, bo wydawało mi się, że nie ma nawet jak wysiąść z rozbitego samochodu....

s
syk

Wypadek jest dziwny, a kierowca to chyba jakiś OSOBNIK WYSOKO NOTOWANY.

Jakoś facet wyparował i cisza o sprawcy. Może policja ma zakaz poszukiwań,

A może to ten jeden z 2 wybitnych specjalistów zatrudnionych w MSW. Taki co ma 21 i 23 lata i kilka uczelni zagranicznych ukończył i uczy jak tableta włączyć ma podwładny ministra.

Ponoć tego auta rejestracja" stoliczna"była.

a
a.

A wiadomo już coś więcej o samym wypadku? Czy wszystko okej z tymi ludźmi itp? Bo wyglądało to strasznie....

T
TEDI
W dniu 12.08.2013 o 21:20, marian inż napisał:

Bzdura, . Bo co rozumiesz za  terminem LEPSZY. Do czego, lepszy, a w czym gorszy.Co ma lepszego BMW, od Audi czy Mercedesa, lub od Alfa Romeo ?W Niemczech BMW serii 3 plasuje się w tabelach sprzedaży w okolicach Golfa .Obecnie  "oni" tez mają kryzys i co 3 lata juz nie zmieniają aut.A BMW to nie tyle dobre auto , lecz auto z mocnym silnikiem za , małe pieniądze.Ja czytając o wypadkach jakoś nie zauważyłem by ktoś skasował paroletnie BMW, czy nówkę/ poza litwinem , ale on skasował skradzione w kraju producenta/.Po prostu zrobiła sie moda w Polsce na 20 letnie beemki wsród młodych. A to jest szkoda i dla marki bo z przecietnej  zrobiła się czołowa, oraz dla młodych po kursie bo robią szkodę sobie i innym. A potem jest wina drzew, przepustów i bab.Im mocniejsze /silnik / auto tym bardzie szybko sie starzeje.Auto ma karoserie zgrzewaną, zgrzeina  pracyje i pęka po np 12 latach w samochodzie nie trzyma 10 a może 30 % spoin , stąd te trzeszczenie nadwozia, a poza tym blacha koroduje, coś tam pęka coś tam wypada, np zawieszenie wpada do auta.A auta maja tez wypadki, stłuczki, nie da się wszystkich blach wtedy wymienić, część jest naciagana, spawana, wstawia sie nakładki. , wzmacnia progi itp. A to juz nie to .Nadwozie auta z silnikiem 60 KM , ma taka samą blacze jak to z 180 KM, a w tym drugim naprężenia są duużooo większe. I stąd spadek sztywności auta po  latach , a po 20 znaczny.Ale co za szpan jechac 6 letnim puntem ? Nie  większy 18 letnia beemka, bo dwóch kasacjach i 5 stłuczkach

Jestem ciekawy, co za uczelnia wykształciła takiego tępego inżyniera???????

W jednym poście przedstawił ranking sprzedaży aut w Niemczech, i technologie zgrzewania blach, twierdząc że w każdej marce jest taka sama.

Dla twojej wiadomości, Niemiec wie co dobre i nawet 15-20 letniego auta nie sprzeda TANIO. Szczególnie gdy jest to Audi, Mercedes BMW. Mało tego, po ładne egzemplarze przyjeżdzają do Polski. Sam znam 3 przypadki sprzedaży BMW (e30 i e36) i Mercedesa (w201) z powrotem na zachód. 

Także panie inżynierze, wzmocnij progi w swoim Punto to przejeździsz kolejne 6 lat.

 

p.s. Dorwali w końcu kierowcę?????

s
stary zgred
W dniu 12.08.2013 o 21:20, marian inż napisał:

Bzdura, . Bo co rozumiesz za  terminem LEPSZY. Do czego, lepszy, a w czym gorszy.Co ma lepszego BMW, od Audi czy Mercedesa, lub od Alfa Romeo ?W Niemczech BMW serii 3 plasuje się w tabelach sprzedaży w okolicach Golfa .Obecnie  "oni" tez mają kryzys i co 3 lata juz nie zmieniają aut.A BMW to nie tyle dobre auto , lecz auto z mocnym silnikiem za , małe pieniądze.Ja czytając o wypadkach jakoś nie zauważyłem by ktoś skasował paroletnie BMW, czy nówkę/ poza litwinem , ale on skasował skradzione w kraju producenta/.Po prostu zrobiła sie moda w Polsce na 20 letnie beemki wsród młodych. A to jest szkoda i dla marki bo z przecietnej  zrobiła się czołowa, oraz dla młodych po kursie bo robią szkodę sobie i innym. A potem jest wina drzew, przepustów i bab.A prawda  baba w bmw mającym tyle lat co kierujaca to tqkie nieszczęście jak spotkać zakonnicę z czarnym kotem.Wypadki z udziałem młodych w tych autach to nie wina aut lecz kierujacych. Po prostu.Auto jest dobre nowe i gdy ma do 6-10 lat potem powinno być odstawione na złom lub czekać jak chyba po 25 latach może stac się zabytkiem.Im mocniejsze /silnik / auto tym bardzie szybko sie starzeje.Auto ma karoserie zgrzewaną, zgrzeina  pracyje i pęka po np 12 latach w samochodzie nie trzyma 10 a może 30 % spoin , stąd te trzeszczenie nadwozia, a poza tym blacha koroduje, coś tam pęka coś tam wypada, np zawieszenie wpada do auta.A auta maja tez wypadki, stłuczki, nie da się wszystkich blach wtedy wymienić, część jest naciagana, spawana, wstawia sie nakładki. , wzmacnia progi itp. A to juz nie to .Jak mamy linkę holowniczą i gdzieś tam ją uszkodzimy, to tam raczej pęknie.Nadwozie auta z silnikiem 60 KM , ma taka samą blacze jak to z 180 KM, a w tym drugim naprężenia są duużooo większe. I stąd spadek sztywności auta po  latach , a po 20 znaczny.Ale co za szpan jechac 6 letnim puntem ? Nie  większy 18 letnia beemka, bo dwóch kasacjach i 5 stłuczkach, ale auto jest od "kobiety co tylko do PENY jeżdziła po lizaki dla wnuków"Szkoda mi was dzieciaki, tyle w was starzy kasy włożyli , pieluchy, zeszyty, ubranka ..............

....i komputer kupili. Z innym zapewne przeznaczeniem niż pisanie postów. "Takich " postów. Amen.

s
stefania z wasilkowa
W dniu 09.08.2013 o 23:03, Alojzy Waligrucha napisał:

a kozy ty już podoiła stefa

Jednom wydoiła, druga spier.... tzn oddaliła się w nieznanym kierunku... może być, że ciągnie gdzieś wieśniakom z bmw...

m
marian inż
W dniu 10.08.2013 o 20:00, gość napisał:

nie ma lepszego samochodu jak BMW, kto raz usiądzie za kółko, nie będzie chciał innego, żadne inne auto tak się nie prowadzi :D pozdro zazdrośnicy ;)

Bzdura, . Bo co rozumiesz za  terminem LEPSZY. Do czego, lepszy, a w czym gorszy.

Co ma lepszego BMW, od Audi czy Mercedesa, lub od Alfa Romeo ?

W Niemczech BMW serii 3 plasuje się w tabelach sprzedaży w okolicach Golfa .Obecnie  "oni" tez mają kryzys i co 3 lata juz nie zmieniają aut.

A BMW to nie tyle dobre auto , lecz auto z mocnym silnikiem za , małe pieniądze.

Ja czytając o wypadkach jakoś nie zauważyłem by ktoś skasował paroletnie BMW, czy nówkę/ poza litwinem , ale on skasował skradzione w kraju producenta/.

Po prostu zrobiła sie moda w Polsce na 20 letnie beemki wsród młodych. A to jest szkoda i dla marki bo z przecietnej  zrobiła się czołowa, oraz dla młodych po kursie bo robią szkodę sobie i innym. A potem jest wina drzew, przepustów i bab.

A prawda  baba w bmw mającym tyle lat co kierujaca to tqkie nieszczęście jak spotkać zakonnicę z czarnym kotem.

Wypadki z udziałem młodych w tych autach to nie wina aut lecz kierujacych. 

Po prostu.

Auto jest dobre nowe i gdy ma do 6-10 lat potem powinno być odstawione na złom lub czekać jak chyba po 25 latach może stac się zabytkiem.

Im mocniejsze /silnik / auto tym bardzie szybko sie starzeje.

Auto ma karoserie zgrzewaną, zgrzeina  pracyje i pęka po np 12 latach w samochodzie nie trzyma 10 a może 30 % spoin , stąd te trzeszczenie nadwozia, a poza tym blacha koroduje, coś tam pęka coś tam wypada, np zawieszenie wpada do auta.

A auta maja tez wypadki, stłuczki, nie da się wszystkich blach wtedy wymienić, część jest naciagana, spawana, wstawia sie nakładki. , wzmacnia progi itp. A to juz nie to .

Jak mamy linkę holowniczą i gdzieś tam ją uszkodzimy, to tam raczej pęknie.

Nadwozie auta z silnikiem 60 KM , ma taka samą blacze jak to z 180 KM, a w tym drugim naprężenia są duużooo większe. I stąd spadek sztywności auta po  latach , a po 20 znaczny.

Ale co za szpan jechac 6 letnim puntem ? Nie  większy 18 letnia beemka, bo dwóch kasacjach i 5 stłuczkach, ale auto jest od "kobiety co tylko do PENY jeżdziła po lizaki dla wnuków"

Szkoda mi was dzieciaki, tyle w was starzy kasy włożyli , pieluchy, zeszyty, ubranka ...............

g
gość

Normalnie po 1sze wystarczył policjant który przed tunelem ( składowa/Kopernika) stałby i puszczał samochody dopiero po tym jak uprzątną by się zjazd dzięki temu każdy by wiedział że za tunelem coś się dzieje, i mógłby spokojnie zjechać sobie na ten pas jaki potrzebuje ( a nie na chama wpychać się na skrajny prawy do zakrętu.)

po 2 gie policjanci którzy rozładowywali by korek za tunelem dając priorytet dla kierowców jadących od strony Kopernika raz na jakiś czas zatrzymując ruch i pozwalając kierowcą zjechać z skarnie lewego pasa ( tego zablokowanego) na prawy, gdyż kierowców jadących z ul Popiełuszki prawie nie było, więc spokojnie dało się rozładować korek). Żadna filozofia trzeba tylko pomyśleć, nie wymagałem objazdu bo takowy był tylko na około.

Więc panie filozofie pomyśl najpierw potem się udzielaj...

Tak, a najlepiej jak by puścili ruch przez stary tunel.

Dodaj ogłoszenie