Regatta powiększy ofertę Outletu Białystok, centrum wyprzedażowego zlokalizowanego w północno-wschodniej Polsce.
– Systematycznie poszerzamy propozycję handlową Outletu Białystok. Regatta to kolejna prestiżowa marka po 4F, Reeboku, Adidasie czy Ski Team, która wzbogaci zróżnicowaną ofertę sportową obiektu
– mówi Jan Wciślak, Leasing Manager, BOIG.
Regatta, firma produkująca odzież oraz obuwie sportowe i turystyczne, założona została w Wielkiej Brytanii w 1981 roku. To jedna z najpopularniejszych marek w branży odzieży outdoorowej. Produkty marki Regatta obecne są w ponad 40 krajach na świecie, od kilku lat również w Polsce.
Outlet Białystok pierwszych klientów powita w drugiej połowie 2014 roku. Na powierzchni około 13 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 80 sklepów, a na parkingu przed obiektem zmieści się ok. 600 samochodów. Ofertę obiektu stworzy m.in. hipermarket spożywczy Carrefour, drogeria Rossmann, salon z wyposażeniem wnętrz Jysk, a także takie marki, jak Adidas, Reebok, Molton, Ski Team, 4F, Regatta, Lancerto, 2 salony z markową odzieżą jeansową, CCC, kawiarnia oraz 2 restauracje.
Realizacją inwestycji tj. budową oraz komercjalizacją obiektu, zajmuje się firma BOIG –The Blue Ocean Investment Group. Grupa BOIG to spółki, oferujące wyspecjalizowane usługi w zakresie property consulting, project management, tenants coordination, investment consulting, asset management i marketing.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?