Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Premiera najnowszej marki Ideal Group na targach Stacja Paliw 2016

Redakcja
Premiera najnowszej marki Ideal Group na targach Stacja Paliw 2016
Premiera najnowszej marki Ideal Group na targach Stacja Paliw 2016
Ideal Cafe Avantgarde – to najnowsza marka białostockiej spółki vendingowej Ideal Group, dedykowana m.in. dla stacji paliw. Okazją do jej prezentacji są warszawskie XXIII Międzynarodowe Targi Stacja Paliw. Nową linię automatów kawowych Ideal Group prezentuje w specjalnie zaaranżowanym kawowym kąciku przy stoisku Fundacji Green Fuel.

- Zapraszamy do degustacji naszej nowości - świeżo mielonej kawy, serwowanej z dodatkiem świeżego mleka – mówi Andrzej Nartowicz, członek zarządu Ideal Group. – To jest nasza propozycja dla stacji paliw, ale też wszelkich innych odbiorców, którym zależy na najwyższej jakości serwowanego napoju – galeriom handlowym, biurom, dealerom samochodowym, itp.

Branża paliwowa to dla Ideal Group ważny klient - w Polsce jest ok. 6 tys. stacji paliw, z czego połowa należy do koncernowych gigantów, takich jak Orlen, Lotos, Schell czy BP. Część z nich korzysta z rozwiązań typu Costa Express.

- Ideal Cafe Avantgarde jest podobnym rozwiązaniem tyle, że dla mniejszych, niezależnych stacji benzynowych, które nie należą do koncernów – mówi Paweł Makowiecki, dyrektor ds. rozwoju Ideal Group. – Chodzi o to, by były one konkurencyjne pod względem dodatkowych usług, jakich poszukują coraz bardziej wymagający klienci. My im to oferujemy.

Nowa marka Ideal Group to też odpowiedź na potrzeby rynku i nowy trend, wykreowany m.in. przez coraz liczniejsze kawiarnie, oferujące kawy na najwyższym światowym poziomie.

- To przekłada się także na rynek vendingowy, na którym od 2-3 lat sprzedaż kawy rozpuszczalnej praktycznie stanęła w miejscu – mówi Andrzej Nartowicz. – Konsumenci oczekują teraz, że dobrą kawę otrzymają nie tylko w kawiarni, ale wszędzie – w banku, galerii, biurze, u swojego sprzedawcy samochodów czy na stacji benzynowej. To zgodne z misją naszej marki Ideal Coffee, która od początku swojego istnienia promuje wykorzystywanie naturalnej kawy w vendingu, teraz także w połączeniu ze świeżym mlekiem, schładzanym w specjalnej przeznaczonej do tego lodówce.

Ideal Group uczestniczy w targach branży paliwowej po raz kolejny.

- To dla nas znakomita okazja do spotkania z naszymi klientami, rozmów i  zasięgnięcia informacji zwrotnych, dotyczących naszej propozycji – dodaje Andrzej Nartowicz.

Organizowane przez Polską Izbę Paliw Płynnych, targi Stacja Paliw co roku odwiedza kilka tysięcy osób. Uczestniczą w nich przedstawiciele biznesu paliwowego i sektorów współpracujących z branżą, politycy, a także pełnomocnicy różnych instytucji. Tradycyjnie już targom towarzyszy cykl profesjonalnych prelekcji, szkoleń i warsztatów, dotyczących prowadzenia biznesu w sektorze paliwowym w ramach Akademii Przedsiębiorcy. Targi odbywają się w hali Expo XXI w Warszawie, w dniach 11-13 maja.

Informacja o spółce:

Ideal Group działa od 2003 r. i obecnie jest jednym z największych operatorów na polskim rynku vendingowym oraz właścicielem kilku marek handlowych. Jako Ideal Cafe za pośrednictwem swoich automatów serwuje kawę, wodę – jako Ideal Water czy zupy, jako Zupper. Marką samą w sobie stał się projekt Zdrowe Kieszonkowe, który oprócz wymiaru biznesowego ma także charakter prospołeczny i przełamuje stereotypy na temat jakości żywności z automatów.

Ideal Group jest też autorką innowacyjnej technologii Pay2Vend , zastosowanej m.in. w projekcie Zdrowe Kieszonkowe. Rozwiązanie wykorzystuje karty, breloki płatnicze i telefony komórkowe, które są powiązane z własnym systemem płatności i technologiami elektronicznymi ich doładowania (porównywalnym do rozwiązań bankowych). Dzięki platformie internetowej konsument ma pełną kontrolę nad zakupami, może je planować i zasilać konto, z którego pobierane są opłaty.

W planach spółka ma dalszy wzrost instalacji automatów i obrotów z projektu Zdrowe Kieszonkowe, rozwój kolejnych marek, bazujących na technologii Pay2Vend, a także wprowadzenie jej do innych krajów. W 2016 r. spółka planuje 70-proc. wzrost z przychodów z działalności operacyjnej, wynikający m.in. z wdrażanych innowacji.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na poranny.pl Kurier Poranny