Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Nowy spot reklamowy miasta. Nic nie kosztował

(ak)
Spot nie może być jak reklama proszku do prania, nie może to być abstrakcja - uważa filmowiec Piotr Sadziński (na zdjęciu z prawej)
Spot nie może być jak reklama proszku do prania, nie może to być abstrakcja - uważa filmowiec Piotr Sadziński (na zdjęciu z prawej) Wojciech Wojtkielewicz
Spot musi pokazywać konkretne miejsca i ludzi, to właśnie tworzy miasto - mówi filmowiec Piotr Sadziński.

W czwartek w najbardziej charakterystycznych miejscach Białegostoku powstawały zdjęcia do spotu promocyjnego. Wzięło w nim udział ponad 130 mieszkańców. Kolejny klip od poprzednich różni się tym, że nic nie kosztował.

- W ciągu 60 sekund chcemy w dynamiczny sposób pokazać to, co jest u nas najlepsze - podkreśla Dawid Frąckiewicz, koordynator projektu dumny Białystok, pomysłodawca akcji. Spot zobaczymy we wrześniu.

Czytaj e-wydanie »

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny