Nowy film promujący Podlaskie

Marta Gawina imgawina@poranny.plZaktualizowano 
Akcentowany będzie motyw siły w kilu kontekstach. Chodzi o siłę natury, kultury, sztuki czy tradycji, czyli bogactwo różnorodności kultur.
Akcentowany będzie motyw siły w kilu kontekstach. Chodzi o siłę natury, kultury, sztuki czy tradycji, czyli bogactwo różnorodności kultur. Archiwum/Janusz Bakunowicz
Natura, kultura, tradycja, sport. Tak chce się promować w Polsce nasz region. Jeszcze w tym miesiącu ruszą prace przy filmie promocyjnym.

Zadaniem tym zajmie się firma East Studio z Lublina, która wygrała przetarg ogłoszony przez urząd marszałkowski.

- Charakter oraz kreacja scenariusza spotu będzie opierała się o hasło: "Podlaskie: Siła! Poczuj siłę natury, kultury i interakcji" - mówi Jan Kwasowski z urzędu marszałkowskiego.

Na pewno zostanie wykorzystany pełen kolorowych kwadracików żubr - logo podlaskiego.

Akcentowany będzie motyw siły w kilu kontekstach. Chodzi o siłę natury, kultury, sztuki czy tradycji, czyli bogactwo różnorodności kultur. Ważna będzie też kreatywność oraz kultura fizyczna.

- W spotach promocyjnych wykorzystane zostaną wizerunki sportowców rodem z województwa podlaskiego. Zaangażowanie mieszkańców zbuduje pozytywny wizerunek świadczący o poczuciu tożsamości i przywiązaniu do regionu. Aktorzy zostaną przedstawieni w dynamicznych pozach we wskazanych miejscach - dodaje Jan Kwasowski.

Przygotowanie promocyjnych filmów ma rozpocząć się jeszcze w tym miesiącu. Ich koszt to 130 tys. zł.

Spoty promocyjne będą emitowane w kinie i telewizji wiosną 2015 roku, dodatkowo w kinie jeszcze pod koniec roku 2014. Emisja spotów w internecie planowana jest od końca 2014 roku do połowy kwietnia 2015 roku. Ponadto wiosną pojawią się billboardy w największych miastach w Polsce oraz reklamy citylight w warszawskim metrze.

Kampania medialna to jedno z działań w ramach projektu "Podlaskie - odwieczna potrzeba natury", finansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego. Z tego samego projektu w podlaskiej operze zostało otwarte Centrum Informacji Turystycznej, które prowadzi Podlaska Organizacja Turystyczna.

Czytaj e-wydanie »

polecane: Flesz - Co piąta transakcja będzie wymagać użycia PIN-u

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 3

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

I
Integra

Nie rozumiem tego typu wydatków, filmów robionych o regionie w ogóle. Żeby jakiś konkret, miejsce, wydarzenie...

r
raaf

Interior zaprasza... ludzie, kto tutaj przyjedzie? Po co? Oglądać tą "kulturę, tradycję i sport"? Co za bzdura, nawet jakby się znalazł jakiś badacz życia dzikich, to którędy? Może kajakiem?

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3