W tym samym miejscu jest punkt obsługi pasażerów Białostockiej Komunikacji Miejskiej. Nie zmieni się za to numer telefonu do biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów: 85 869 69 29. To ważne, bo na spotkanie z rzecznikiem trzeba się wcześniej umówić. Jego pomoc polega przede wszystkim na udzielaniu mieszkańcom Białegostoku porad i informacji prawnych. Rzecznik zajmuje się sprawami konsumenckimi - umowami sprzedaży i umowami o świadczenie usług, np. remontowo-budowlanych, telekomunikacyjnych, przewozowych, turystycznych czy bankowych. Pomaga w przygotowaniu pism, np. reklamacji, oświadczeń o odstąpieniu od umowy, wezwań do zapłaty.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?