Maturzyści zebrali nakrętki dla Fundacji - Pomóż Im

Redakcja
Maturzyści zebrali nakrętki dla Fundacji - Pomóż Im
Maturzyści zebrali nakrętki dla Fundacji - Pomóż Im
Pół tony w niewiele ponad miesiąc – tyle nakrętek udało się zebrać maturzystom z naszego regionu w ramach konkursu organizowanego przez sieć sklepów Prestige Męski.

Dochód z ich sprzedaży zasili konto Fundacji „Pomóż Im”, a zwycięska klasa z Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Mońkach otrzyma zestaw koszul dla wszystkich uczniów lub ich studniówkowych partnerów. Zakończony niedawno, charytatywny konkurs zatytułowany „Koszule dla maturzystów” miał przede wszystkim za zadanie wsparcie Fundacji „Pomóż Im” w zakupie aparatu ultrasonograficznego, niezbędnego do prawidłowej opieki nad podopiecznymi domowego hospicjum dla dzieci.

W realizację tego szczytnego celu włączyli się maturzyści z niemal całego województwa podlaskiego. Wspólnymi siłami udało im się zebrać łącznie ponad pół tony plastikowych nakrętek od butelek.

Najwięcej, bo aż ok. 130 kg zebrała klasa IIID z Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Mońkach. W nagrodę pomysłodawca konkursu, właściciel sieci sklepów Prestige Męski, dla wszystkich uczniów z tej klasy (lub ich studniówkowych partnerów) ufunduje zestaw koszul.
Jak się jednak okazuje, to nie perspektywa niecodziennego prezentu skłoniła młodzież do wzięcia udziału w zabawie:

- Decyzję o przystąpieniu do konkursu „Koszule dla maturzystów” podjęliśmy spontanicznie po zapoznaniu się z informacją, która dotarła do szkoły. Ważne było dla nas to, że zebrane nakrętki zostaną przekazane na cel charytatywny

– wyjaśnia Karolina Stypułkowska, uczennica klasy IIID z ZSOiZ w Mońkach.

I dodaje: Cała klasa bardzo się zaangażowała i każdego dnia przybywało worków z nakrętkami. Szczególnie dużo udało się uzbierać podczas przerwy świątecznej. Niezmiernie cieszymy się z wygranej, a efekt przerósł nasze oczekiwania.

Swojej radości z rezultatów akcji nie kryje również Krzysztof Kosmowski, właściciel sklepów Prestige Męski i odzieżowej marki Victorio:

- To budujące, że tylu młodych ludzi zdecydowało się w ten sposób wesprzeć podopiecznych domowego hospicjum dla dzieci. Mimo, iż nasza pomoc stanowi jedynie kroplę w morzu potrzeb, to z pewnością warto już od najmłodszych lat zaszczepiać tego typu postawę – zauważa.

W podziękowaniu za zaangażowanie we wspólne zbieranie nakrętek, Krzysztof Kosmowski postanowił wszystkim uczestnikom zabawy dodatkowo zaoferować rabat w wysokości 15% na cały asortyment we wszystkich salonach sieci Prestige Męski.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie