Głosy na najlepsze usługi i produkty finansowe minionego roku można było oddawać od 2 do 25 stycznia włącznie. O tytuł Złotego Bankiera, w 9 kategoriach z zakresu bankowości indywidualnej oraz produktów dla firm, ubiegało się 31 banków.
Kto jest najlepszy
Zwycięzcami w poszczególnych kategoriach III edycji plebiscytu Złoty Bankier zostali:
* Najlepsze konto osobiste dla internauty - mBank;
* Najlepsza karta kredytowa - Citi Handlowy;
* Najlepszy kredyt gotówkowy - Credit Agricole Bank Polska;
* Najlepszy kredyt samochodowy - Volkswagen Bank Polska S.A.
* Najlepszy kredyt hipoteczny - PKO Bank Polski S.A.;
* Najlepsza bankowość mobilna - mBank;
* Najlepsze konto firmowe dla przedsiębiorcy internetowego - mBank;
* Najlepszy kredyt dla firm - Idea Bank;
* Najlepszy produkt oszczędnościowy dla firm - Idea Bank.
Zobacz także. Alior Bank ma już milion klientów
Złoty Bank 2011
Dodatkowo, bank, który uzyskał najwięcej głosów internautów łącznie we wszystkich kategoriach, otrzymał tytuł Złotego Banku 2011. W tym roku, podobnie jak
w ubiegłym, nagroda ta przypadła mBankowi.
Jak głosowano
W III edycji plebiscytu Złoty Bankier internauci mieli możliwość wyrażenia swojej opinii na temat usług i produktów bankowych za pośrednictwem strony ZlotyBankier.pl oraz platformy mobilnej m.zlotybankier.pl. Po raz pierwszy wykorzystano do głosowania także portal społecznościowy Facebook.
Poza internautami, głos w plebiscycie Złoty Bankier zabrali także eksperci rynku finansowego, którzy wyłonili zwycięzców w dwóch kategoriach specjalnych. Nowością była kategoria Osobowość Roku, a już tradycyjnie uzupełniła ją Innowacja Finansowa Roku.
Zobacz także. Bank. Prowizje w Polsce są niemal najwyższe w Europie
Osobowość roku
Kapituła plebiscytu Złoty Bankier 2011 zdecydowała o przyznaniu tytułu Osobowość Roku 2011 Zbigniewowi Jagielle - Prezesowi PKO Banku Polskiego S.A. Za Innowację Finansową Roku uznano natomiast usługę Alior Banku – Rachunki bez opłat. 244 tys. odsłon
Tegoroczna edycja plebiscytu cieszyła się dużym zainteresowaniem internautów
i instytucji finansowych. Strony wydarzenia ZlotyBankier.pl oraz m.zlotybankier.pl zanotowały łącznie ponad 244 tys. odsłon. Wyniki głosowania jak zwykle pokazały, jaka powinna być oferta banku, by zdołała spełnić rosnące oczekiwania klientów.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?