Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Biuro turystyczne Ostatniemiejsca.pl stawia na Internet

(opr. peż)
Aktualnie w sieciach spółki funkcjonuje 70 biur turystycznych. Część z nich działa on-line, a część stanowi stacjonarne agencje podróży, które działają równolegle w sieci.
Aktualnie w sieciach spółki funkcjonuje 70 biur turystycznych. Część z nich działa on-line, a część stanowi stacjonarne agencje podróży, które działają równolegle w sieci.
W pierwszym kwartale 2012 roku sieć biur turystycznych Ostatniemiejsca.pl będzie miała 75 placówek (on-line i stacjonarnych). Do końca roku ma ich być ponad 100.

Aktualnie w sieciach spółki funkcjonuje 70 biur turystycznych. Część z nich działa on-line, a część stanowi stacjonarne agencje podróży, które działają równolegle w sieci.

– W 2012 roku chcemy wzmocnić naszą obecność w Internecie. Będziemy rozwijać grupę partnerów działających on-line oraz zmodyfikujemy systemy IT. Wdrażamy nowe rozwiązania, które uproszczą i przyspieszą system rezerwacji oraz zakupu ofert - mówi Tomasz Kozikowski, prezes spółki Ostatniemiejsca.pl - Spółka powołała również przedstawicieli regionalnych, którzy pomagają nowym franczyzobiorcom wdrożyć się w biznes. Jest to kontynuacja polityki współpracy między partnerami, dająca korzystną synergię działań wszystkim uczestnikom systemu. Firma ogranicza własną sprzedaż usług turystycznych przesuwając ją do oddziałów partnerskich. Dzięki temu ułatwia franczyzobiorcom generowanie zysków, a nowym partnerom szybszy zwrot z inwestycji. Centrala skupia się na rozwoju sieci i innowacjach, które wzmocnią pozycję spółki na rynku.

Ostatniemiejsca.pl w Internecie i na tradycyjnym rynku W ubiegłym roku wartość sprzedanych wycieczek wzrosła o ponad 50 proc. W I kwartale 2012 firma podpisze umowy z pięcioma partnerami. Wiele wskazuje, że trzech wybierze biznes on-line, natomiast reszta poprowadzi także biura stacjonarne.

– Rynek e-commerce staje się coraz bardziej popularny w branży turystycznej. Jednak większość turystów, woli kupować wycieczki w tradycyjny sposób. Rozwój mobilno-internetowego konceptu franczyzowego oraz tradycyjnych biur to nasza odpowiedź na potrzeby klientów – mówi Tomasz Kozikowski. - Chcemy w ten sposób stopniowo przyzwyczajać ich do zalet zakupów przez Internet, pokazać, że ta forma jest równie bezpieczna, a przy tym wygodniejsza.

Franczyza z siecią Ostatniemiejsca.pl

Koszt inwestycji w tradycyjne biuro podróży wynosi 12,5 tys. zł, a w koncept internetowy ostatniemiejsca.pl-NET – 14,5 tys. zł netto. Wsparciem dla franczyzobiorców są m.in. szkolenia w zakresie: obsługi klienta, wiedzy o produkcie oraz obsługi narzędzi wykorzystywanych przez sieć. Partnerzy sieci biorą również udział w zagranicznych study tourach, które pozwalają poznać miejsca wypoczynku klientów.

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na poranny.pl Kurier Poranny