W piątek (23 lipca) pisaliśmy, że przed nowo otwartą Biedronką w Supraślu przy ulicy Cieliczańskiej jest zbyt mały parking. Klienci narzekali, że często muszą stawiać auta wręcz na ulicy. Kierownictwo sąsiedniego sklepu Milea podkreślało zaś, że klienci Biedronki korzystają z ich parkingu.
- Biedronka musi zapewnić parking swoim klientom i kropka. Zamierzamy pisać pismo do starostwa - mówiła Elżbieta Andrzejewska, szefowa Milei.
W piątek nie udało się nam uzyskać komentarza od kierownictwa Biedronki. Dopiero po ukazaniu się artykułu dostaliśmy maila od Barbary Tokarz, koordynatora ds. relacji zewnętrznych spółki Jeronimo Martins.
- Parking jest ogólnie dostępny i klienci mogą z niego trafiać zarówno do jednego, jak i drugiego sklepu. Zdajemy sobie sprawę, że czasami pojawia się problem braku miejsca, ale nie mamy możliwości jego rozbudowy - pisze Tokarz.
Czytaj e-wydanie »Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?