Białystok. TOP 27 nominowanych do Podlaskiej Marki Roku, rozpoczęło się głosowanie na Podlaską Markę Konsumentów

OPRAC.: wal
W trakcie ogłaszania TOP 27 nominowanych do Podlaskiej Marki Roku  marszałek Artur Kosicki otworzył też oficjalnie głosowanie dla internautów w plebiscycie Podlaskiej Marki Konsumentów.
W trakcie ogłaszania TOP 27 nominowanych do Podlaskiej Marki Roku marszałek Artur Kosicki otworzył też oficjalnie głosowanie dla internautów w plebiscycie Podlaskiej Marki Konsumentów. Fot. UMWP/Piotr Babulewicz
Udostępnij:
Węzeł Porosły, lotniczy ośrodek szkoleniowy Pronaru w Narwi, miody pitne z Augustowa czy łomżyńska Grupa Ratownicza Nadzieja - kandydują między innymi do Podlaskiej Marki Roku. Nominowano 27 produktów, wydarzeń, inwestycji, przedsięwzięć w dziewięciu kategoriach. Laureatów poznamy 16 grudnia. Podlasianie mogę już też wskazywać swojego faworyta w plebiscycie Podlaska Marka Konsumenta.

To już 17. edycja prestiżowego plebiscytu organizowanego przez Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego. Zazwyczaj laureatów mieszkańcy województwa poznawali wiosną. Tyle że wtedy zmagaliśmy się z trzecią fala pandemii. Dlatego urząd marszałkowski stanął przed dylematem, czy organizować tegoroczną edycję.

- Konkurs ma już swoja tradycją, niezmiennie cieszy się wielkim zainteresowaniem. Dlatego doszliśmy do wniosku, że powinien się odbyć jeszcze w tym roku w ramach obowiązujących obostrzeń sanitarnych - mówił w czwartek [04.11.2021] marszałek Artur Kosicki podczas konferencji, na której zaprezentowano nominowanych do nagrody.

Czytaj też: Jagiellonia Honorowym Ambasadorem Województwa Podlaskiego

Marszałek zwrócił też uwagę na jeszcze jeden argument przeważający za tym, by zorganizować w tym roku edycję.

- Oceniamy wydarzenia, produkty, czy pewnego rodzaju działania, które zostały podjęte w 2020 roku. Wiemy, jak trudno było działać w okresie pandemii, były ograniczenia. Po mimo to było wiele wydarzeń, a producenci radzili sobie na rynku. I tym bardziej chcemy ich uhonorować - tłumaczył Artur Kosicki.

Uroczysta gala odbędzie się 16 grudnia na małej scenie Opery i Filharmonii Podlaskiej. Poznamy na niej też tradycyjnie Honorowego Ambasadora Województwa Podlaskiego i Ambasadora Podlaskiej Gospodarki. Z kolei mieszkańcy regionu już mogą głosować w plebiscycie internetowym na Podlaską Markę Konsumenta.

- Czekamy na głosy internatów już od dzisiaj (4.11) od godz. 12.00 przez kolejne trzy tygodnie, do północy 25 listopada – poinformował marszałek.

W tym głosowaniu z jednego telefonu można oddać tylko jeden głos. A szczegóły znajdują się na stronie podlaskamarka.pl.

Wydarzeniem towarzyszącym Podlaskiej Marce Konsumentów jest powołany z myślą o głosujących konkurs „Zdobywaj Nagrody z Podlaską Marką”, w którym nagrody wygrywają internauci oddający głos na swoich faworytów.

- Nagrody trafiają do autorów najciekawszych komentarzy zamieszczanych pod postem konkursowym. Serdecznie zapraszam wszystkich do aktywnego udziału – zachęcała Magdalena Łyżnicka-Sanczenko, dyrektor Departamentu Współpracy z Zagranicą i Promocji w urzędzie marszałkowskim.

Marszałek zapowiedział też, że w przyszłym roku nastąpi zmiana zasad przyznawania tytułu Ambasadora Podlaskiej Gospodarki. Do tej pory wyróżnienie trafiało do konkretnej branży.

- Chcielibyśmy, by był nim konkretny przedsiębiorca, który wdraża ideę promocji województwa, pokazuje się skąd wywodzi. w jaki sposób jest przywiązany do regionu - obrazował roboczy zarys koncepcji marszałek.

Radosław Fogiel o komisji śledczej ws. Pegasusa w Sejmie

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie