Białystok. Prezydent poszukuje ludzi do pracy. Są wolne etaty w urzędzie miejskim. Zobacz, kto ma szansę na zatrudnienie i ile może zarobić?
Dwóch podinspektorów w departamencie organizacyjnym i nadzoru
Termin składania dokumentów: do dnia 28 września 2020 r.
Pierwsze stanowisko podinspektora:
1. Funkcje podstawowe wykonywane na stanowisku:
prowadzenie spraw związanych z obsługą finansową umowy z operatorem pocztowym, kwalifikowanie faktur wydatkowych do działalności opodatkowanej bądź niepodlegającej opodatkowaniu podatkiem VAT, oraz obliczanie podatku VAT naliczonego podlegającego odliczeniu, prowadzenie spraw związanych z przyjęciem reklamacji z tytułu niewykonania lub
niewłaściwego wykonania usługi doręczenia przesyłki,
wysyłanie korespondencji i przesyłek kurierskich, prowadzenie zbioru rejestrów książek nadawczych,
prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem dokumentacji przetargowej na świadczenie
usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Miejskiego,
wykonywanie czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miejskim zgodnie z instrukcją
kancelaryjną w zakresie korespondencji przychodzącej,
obsługa skrzynki podawczej e-PUAP oraz programu do elektronicznego obiegu dokumentów.
2. Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie,
wykształcenie wyższe o kierunku : ekonomia lub zarządzanie,
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe.
3. Wymagania dodatkowe:
znajomość zagadnień z zakresu wymaganego na ww. stanowisku, a w szczególności przepisów ustaw: o samorządzie gminnym; o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
znajomość obsługi programów komputerowych, m. in. pakietu MS Office,
samodzielność, komunikatywność,
umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy w zespole
Drugie stanowisko podinspektora:
1. Funkcje podstawowe wykonywane na stanowisku:
przygotowywanie projektów aktów prawnych dotyczących organizacji i funkcjonowania Urzędu,
przygotowywanie upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Prezydenta,
prowadzenie spraw z zakresu udzielania odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych oraz
udostępniania informacji publicznej ,
wykonywanie prac związanych z przygotowaniem i przeprowadzaniem na terenie Miasta
wyborów powszechnych oraz referendów.
2. Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie,
wykształcenie wyższe o kierunku : administracja lub prawo,
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe.
3. Wymagania dodatkowe:
znajomość zagadnień z zakresu wymaganego na ww. stanowisku, a w szczególności przepisów
ustaw: o samorządzie gminnym; o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji
publicznej, Kodeks postępowania administracyjnego oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w
sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
znajomość obsługi programów komputerowych, m. in. pakietu MS Office,
samodzielność, komunikatywność,
umiejętność analitycznego my