To już drugie podejście. Podczas pierwszego konkursu nie udało się wybrać wykonawcy.
- Oferta, która wpłynęła, była o ponad 20 tys. zł droższa od kwoty, którą przeznaczyliśmy na ten cel - wyjaśnia Monika Kamińska, dyrektorka Biura Promocji w białostockim magistracie. - W związku z tym musieliśmy unieważnić postępowanie.
W poprzednim konkursie startował klub Kaliber.
- Chybiliśmy z ceną. Zaszła pomyłka związana z podatkiem VAT - wyjaśnia Włodzimierz Aleksiejuk, prezes klubu. - Oczywiście będziemy składać ofertę ponownie. Nie mam wątpliwości, że jesteśmy w stanie dobrze promować Białystok. Logo miasta będzie widoczne nie tylko na koszulkach zawodników, ale też na ogromnych banerach podczas poważnych imprez sportowych.
Oferty w konkursie można składać do 24 czerwca. Umowa natomiast ma obowiązywać od lipca do końca roku.
Czytaj e-wydanie »Lokalny portal przedsiębiorcówDołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?