Akademia e-marketingu w Białymstoku. 200 podlaskich przedsiębiorców wzięło udział w bezpłatnym szkoleniu

Materiał informacyjny WeNet
18 maja w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym odbyło się darmowe szkolenie dla przedsiębiorców z sektora MŚP. Wydarzenie zorganizowano w ramach 11 już edycji Akademii e-marketingu. Jest to cykl spotkań szkoleniowych poświęconych budowaniu strategii promocji firmy w Internecie. Właściciele małych i średnich biznesów zdobyli cenną wiedzę z branży marketingu online. Eksperci podzielili się praktycznymi wskazówkami i pokazali sprawdzone narzędzia. Spotkanie było dla uczestników także szansą na zdobycie nowych kontaktów biznesowych, które są ważne zwłaszcza na lokalnym rynku.

Celem Akademii e-marketingu jest przekazanie najnowszej wiedzy z zakresu e-marketingu oraz skutecznego wykorzystania narzędzi, które pozwalają bezpośrednio dotrzeć do potencjalnego klienta. W spotkaniu w Białymstoku wzięło udział prawie 200 przedstawicieli firm z sektora MŚP, którzy dzięki zdobytej wiedzy będą mieli możliwość rozwoju swoich biznesów. Akademia była także dla nich szansą na przeprowadzenie rozmów z ekspertami i zdobycie wartościowych kontaktów.

Ogólnopolski projekt Akademia e-marketingu jest realizowany w kilku dużych miastach. Podczas bezpłatnego szkolenia w Białymstoku prelegenci interesująco przedstawiali wszelkie zagadnienia związane z marketingiem internetowym oraz podpowiadali, jakie techniki warto stosować, aby w pełni wykorzystać potencjał promocji firmy.

11 edycja Akademii w Białymstoku cieszyła się dużym zainteresowaniem. Odbyła się w nowoczesnym budynku Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego, który jest przestrzenią przyjazną dla przedsiębiorców i pasjonatów nowych technologii.

Uczestnicy zyskali praktyczną wiedzę, która z pewnością może być przydatna w rozwoju ich biznesów. W ramach warsztatów omówiono wiele zagadnień, takich jak np.: tworzenie firmowej strony internetowej oraz sklepu online, prowadzenie efektywnej sprzedaży w Internecie, działań SEO czy skutecznej komunikacji w mediach społecznościowych.

Także z naszej perspektywy, jako osób prowadzących szkolenie, było to bardzo wartościowe spotkanie. Jesteśmy zadowoleni, że uczestnicy po raz kolejny wykazywali swoje zainteresowanie. Chętnie odpowiadaliśmy na ich pytania i rozwiewaliśmy wszelkie wątpliwości. Widzimy, że małe i średnie przedsiębiorstwa skupiają się na realizacji celów poprzez odpowiednio dobraną strategię marketingową oraz chcą dostosowywać się do zmieniających się trendów. Cieszy nas również ich inicjatywa i odwaga, z jaką wkraczają w nowe obszary działalności w Internecie. Trzymamy za nich mocno kciuki i planujemy nieustannie ich wspierać, dostarczając wiedzę, nowatorskie pomysły i nowoczesne narzędzia, które przynoszą realne efekty – podsumowuje Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.

Przedsiębiorcy zapoznali się z efektywnymi narzędziami promocyjnymi oraz dowiedzieli się, jak dotrzeć do szerszego grona klientów. W trakcie spotkania mieli także możliwość zadawania pytań specjalistom oraz prowadzenia merytorycznych i inspirujących rozmów. Na koniec uczestnicy wzięli też udział w quizie wiedzy, który był okazją do podsumowania zdobytych informacji oraz wygrania drobnych nagród.

Program Akademii został dostosowany do potrzeb i oczekiwań sektora MŚP. Organizatorzy podczas jego przygotowywania uwzględnili sugestie uczestników poprzednich edycji i swoje wieloletnie doświadczenie. W każdym mieście program wydarzenia jest taki sam. Składa się on ze spotkań z profesjonalistami, którzy w ciekawy sposób przekazują swoją wiedzę. Dodatkowo, doradcy internetowi WeNet udzielają zainteresowanym przedsiębiorcom bezpłatnych konsultacji oraz doradzają sprawdzone rozwiązania.

Wiosenna edycja Akademii e-marketingu dobiega końca, ale jesienią znowu odwiedzi kolejne miasta: Poznań, Gdańsk, Warszawę i Katowice.

Więcej informacji o Akademii można znaleźć na stronie https://www.akademiaemarketingu.pl/, gdzie można też zgłaszać chęć udziału w wydarzeniu.

Organizatorem i partnerem merytorycznym Akademii e-marketingu jest firma WeNet Group, która zajmuje się profesjonalnym doradztwem internetowym. Specjaliści dostarczają narzędzia i rozwiązania, dzięki którym można rozwijać biznes i zwiększać sprzedaż. Więcej o ofercie WeNet można dowiedzieć się na https://oferta.wenet.pl/.

Partnerami strategicznymi są: Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach oraz Klub Integracji Europejskiej oraz Podlaski Klub Biznesu.

Patroni medialni 11 edycji wydarzenia to: My Company Polska, Strefa Biznesu, SląskiBiznes.pl, Business Hub, Gazeta MŚP, Przedsiebiorcy.eu i Trojmiasto.pl.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny