Ul. Chrobrego. BIA przed bankiem (zdjęcia)

Internautka
Ta fotografia nie budzi już żadnych watpliowości. Internautka
Taki widok bardzo często moga zobaczyć mieszkańcy ulicy Chrobrego. Pobliski bank ściąga wielu zmotoryzowanych.
Ta fotografia nie budzi już żadnych watpliowości.
Ta fotografia nie budzi już żadnych watpliowości. Internautka

Ta fotografia nie budzi już żadnych watpliowości.
(fot. Internautka)

Przejście dla pieszych wymalowane na drodze dojazdowej do parkingu, w dodatku zastawione przez kierowce volkswagena. Taki widok na ulicy Chrobrego to norma.

"Pan/i kierowca chyba zapomniał co oznaczają białe pasy w poprzek drogi" napisała do nas Internautka, która zrobiła zdjęcia.

Ten kierowca w pełni zasłużył na miejsce w naszym serwisie Parkowanie na chama.

**Jeżeli zrobiłeś zdjęcie źle zaparkowanego samochodu wyślij je na [email protected]. Opublikujemy je w naszym serwisie [

Czytaj e-wydanie »

Motoryzacja do pełna! Ogłoszenia z Twojego regionu, testy, porady, informacje](http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/section?Category=parkowanienachama)**

Wideo

Komentarze 21

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

F
Franek

ł na przejściu , a tez blokował przejazd, ten sam sąsiad ma psa pies wypuszczany jest na ulice i chodnik by tam robic kupy, i gościowi to przeszkadza. Ten sam sasiad NIGDY , a mieszka juz tu ponad 40 lat nie powiedział innemu sasiadowi  dzien dobry....... Choc z jego rodzicami nie ma takich problemów mowia rozmawiaja itd, ale synek juz nie i taki chamuć jest wiele lat.

 

cd poprzedniego wpisu
 
Wracając zaś do mojego wpisu, skomentowanego przez Pana.
Użyłam alternatywy.
Napisałam, że nie znają przepisów lub nie szanują drugiego człowieka, w tym przypadku piesz dodać, że w przypadku niektórych kierowców oba człony zdania są prawdziwe.
 
Nigdzie nie napisałam, że Białystok jest dla białostoczan. Najlepszym dowodem jest mój wpis #15 komentujący @akalice. Tak więc proszę nie iść w tym kierunku, ponieważ jest to kierunek niewłaściwy, a skupić się na tym, żeby nie parkować na przejściu dla pieszych i nie dlatego, że ja tak chcę, tylko dlatego, że ten przepis został stworzony głównie aby ułatwić pieszym bezpieczne przechodzenie przez jezdnię. Sprawny pieszy może obejść każdy samochód, ale osoba niesprawna fizycznie lub umysłowo ma już problemy. Dobrze by było, żeby Pan to wiedział.

 

Tak samo jest z kierowcami wielu parkując patrza by było OK im i innym , a wielu ma innych w pogardzie. 

I kodeksy nic nie zmienia , te typy tak maja .

Zjezdzilem autem prawie cała Europę i gdy pierwszy raz wyjechalem na autostradę w Niemczech to powiedziałem  sobie że teraz to niemiaszki pomszczą sobie Stalingrad, Kursk itp , a tu figa  kultura , jak były roboty i robil sie z 3  tylko 1 pas wpuszczanie , pomimo że często tamte auto lśniło fabrycznym lakierem, .

Kursy ucza zmian biegów i naciskania gazu , natomiast kultury i włączania kierunkowskazów, szacunku dla innych  nie nauczą ,

To jest jak siorbanie przy stole , temu co siorbie to nie przeszkadza, a wg jego nikomu nie szkodzi .

jest jedna metoda jak powiadał Dyzma ....... chama po mordzie prać ale ...... czy wypada..

t
tubylec
W dniu 30.12.2014 o 20:32, Marta napisał:

Ja też mam rejestrację BIA a mieszkałam w Bstoku od urodzenia, a samochodem poruszałam się po Bstoku i poruszam nadal tak samo. Rejestracja o niczym nie świadczy. A wypowiedzi typu że BIA świadczą o poziomie wypowiadających się. Jeżeli ktoś zna przepisy ruchu drogowego i zachowuje kulturę jazdy to nie ważne czy ma rej BIA czy BI. Bo czytając powyższe wypowiedzi wynika z tego, że ja mając BIA jestem wieśniakiem i nie umiem jeździć. A Bstok to moje miasto, tu się urodziłam i nikomu nie wytykam, że się przeprowadził do bloku ze wsi i jeździ na rej BI i uważa się za lepszego.

wytłumacz , skoro mieszkasz wieki wieków w Białymstoku to jakim sposobem oszukujesz i masz  auto  BIA , ............ powinno byc BI...... kupiłes i brak kasy na przerejestrowanie.

M
Marta

Ja też mam rejestrację BIA a mieszkałam w Bstoku od urodzenia, a samochodem poruszałam się po Bstoku i poruszam nadal tak samo. Rejestracja o niczym nie świadczy. A wypowiedzi typu że BIA świadczą o poziomie wypowiadających się. Jeżeli ktoś zna przepisy ruchu drogowego i zachowuje kulturę jazdy to nie ważne czy ma rej BIA czy BI. Bo czytając powyższe wypowiedzi wynika z tego, że ja mając BIA jestem wieśniakiem i nie umiem jeździć. A Bstok to moje miasto, tu się urodziłam i nikomu nie wytykam, że się przeprowadził do bloku ze wsi i jeździ na rej BI i uważa się za lepszego.

P
Piesza
cd poprzedniego wpisu
 
Wracając zaś do mojego wpisu, skomentowanego przez Pana.
Użyłam alternatywy.
Napisałam, że nie znają przepisów lub nie szanują drugiego człowieka, w tym przypadku pieszego.
Która część jest prawdziwa w przypadku jakiego kierowcy nie wiem, ale całe zdanie jest prawdziwe. Mogę dodać, że w przypadku niektórych kierowców oba człony zdania są prawdziwe.
 
Nigdzie nie napisałam, że Białystok jest dla białostoczan. Najlepszym dowodem jest mój wpis #15 komentujący @akalice. Tak więc proszę nie iść w tym kierunku, ponieważ jest to kierunek niewłaściwy, a skupić się na tym, żeby nie parkować na przejściu dla pieszych i nie dlatego, że ja tak chcę, tylko dlatego, że ten przepis został stworzony głównie aby ułatwić pieszym bezpieczne przechodzenie przez jezdnię. Sprawny pieszy może obejść każdy samochód, ale osoba niesprawna fizycznie lub umysłowo ma już problemy. Dobrze by było, żeby Pan to wiedział.

 

P
Piesza

 

Każdy kierowca zna zasady ruchu drogowego w mniejszym bądź większym stopniu. Kazdy z tych kierowcow przeszedl kurs w ośrodkach wojewodzkich. Na jakiej podstawie sądzi Pani, że "zamiejscowi" są gorzej obeznani w prawie niż "białstoccy śledzie"? Każdy sobie niech odpowie.

Dla mnie osobiście, kierowca czy z Białegostoku, Moniek, Suwałk, Choroszczy, Gdanska itp, itd. jest TAKI SAM.

Idąc Pani tokiem rozumowania Polska dla polakow = Białystok dla białostoczan - to chyba nie trzeba komentować z jakim podejściem w Pani wypowiedzi mamy doczynienia..

 

 

Pani jako piesza, prosze niech wyjdzie do innego miasta i zobaczy jak to faktycznie ma się do tego o czym mowa. Bzdurne wywody poparte jedynie przechadzkami po swoim przysłowiowym osiedlowym podwórku dla którego każdy przyjezdny jest traktowany jak wróg. Domniemywam, że w ruchu uczestniczy pani co najwyżej jako pasażer  i nie wszystkie sytuacje na drodze może pani zrozumieć.

Przykro mi, że opinia wśród zatwardziałych pieszych ogranicza się do tego skąd jest.  Bo juz w tej dyskusji nie chodzi o to czy kierowca popełnił wykroczenie-oczywiście że popełnił, z tym nie ma co dyskutować, ale kwestia regionów, to już wywód powyżej.

Pozdrawiam

Proszę Pana, większość kierowców zna przepisy ruchu drogowego w mniejszym stopniu, czyli słabo.

Są tego dwie główne przyczyny.

 

Pierwsza - osoba ubiegająca się o otrzymanie prawa jazdy uczy się w większości na pamięć, żeby tylko zdać. Nie uczy się, żeby zrozumieć dlaczego dany przepis istnieje i jakie są konsekwencje niestosowania jego - a tylko taka forma nauki pozwala na długie pamiętanie przepisu. Osoba chodzi na kurs, żeby zdać egzamin, a nie żeby wiedzieć, pamiętać i stosować.

 

Druga - dany przepis pamięta się lepiej, gdy w życiu codziennym, czyli w codziennej jeździe musi się go używać. Jeżeli kierowca jeździ w warunkach, gdzie jakiś przepis nie ma zastosowania, to po prostu większość kierowców o nim zapomina.

 

I dlatego to większość kierowców ze wsi i okolicznych miasteczek ma trudności w Białymstoku, jeżeli przyjeżdża tu żadko, ale tak samo jest z większością kierowców z Białegostoku, gdy pojadą do znacznie większych miast, np. Warszawa, Wrocław, Kraków itd.

 

cd w następnym wpisie.

R
Rafał
W dniu 24.12.2014 o 09:34, Piesza napisał:

Nie podzielam Pana poglądu.Uważam, że powinno być podane z jakiego regionu, ponieważ to jest fakt.Przejście dla pieszych zostało zatarasowane i potraktowane jak parking przez kierowcę z BIA, a nie z BI.Dlaczego wszystkich wrzucać do jednego worka?Dlaczego ja, jako piesza, mam uważać, że białostoczanie nie znają przepisów lub nie szanują pieszych, skoro takie zachowanie jest powszechne wśród zamiejscowych?Zaprzestanie podawania regionu czyni takiego kierowcę anonimowym, a tak nie powinno być.Uważam, że cała rejestracja powinna być widoczna, wtedy może zacznie się zmieniać.

Każdy kierowca zna zasady ruchu drogowego w mniejszym bądź większym stopniu. Kazdy z tych kierowcow przeszedl kurs w ośrodkach wojewodzkich. Na jakiej podstawie sądzi Pani, że "zamiejscowi" są gorzej obeznani w prawie niż "białstoccy śledzie"? Każdy sobie niech odpowie.

Dla mnie osobiście, kierowca czy z Białegostoku, Moniek, Suwałk, Choroszczy, Gdanska itp, itd. jest TAKI SAM.

Idąc Pani tokiem rozumowania Polska dla polakow = Białystok dla białostoczan - to chyba nie trzeba komentować z jakim podejściem w Pani wypowiedzi mamy doczynienia..

 

Pani jako piesza, prosze niech wyjdzie do innego miasta i zobaczy jak to faktycznie ma się do tego o czym mowa. Bzdurne wywody poparte jedynie przechadzkami po swoim przysłowiowym osiedlowym podwórku dla którego każdy przyjezdny jest traktowany jak wróg. Domniemywam, że w ruchu uczestniczy pani co najwyżej jako pasażer  i nie wszystkie sytuacje na drodze może pani zrozumieć.

Przykro mi, że opinia wśród zatwardziałych pieszych ogranicza się do tego skąd jest.  Bo juz w tej dyskusji nie chodzi o to czy kierowca popełnił wykroczenie-oczywiście że popełnił, z tym nie ma co dyskutować, ale kwestia regionów, to już wywód powyżej.

Pozdrawiam

P
Piesza
W dniu 23.12.2014 o 13:50, Benek napisał:

Zazdrosni sku rwiele robia zdjecia samochodow  jakby faktycznie zaparkowal na drzewie ,załosni sa autorzy  tych zdjec zajmijcie sie swoja . a bedzie wam łatwiej zyc

 

Łatwiej będzie nam żyć, jeżeli nie będziesz Pan parkował na przejściu dla pieszych.

P
Piesza
W dniu 23.12.2014 o 11:22, akalice napisał:

Ja wole miec BIA na wypasionym autku i mieszkac 10 minut od centrum bialegostoku w wypasionym domku z ogrodem niz sluchac 24 na H jazde aut i krzykiz sasiadow za sciana :)

 

Możesz Pan mieć co chcesz i mieszkać, gdzie chcesz, ale gdy przyjeżdżasz Pan do Białegostoku, to proszę nie parkować na przejściu dla pieszych, a nie będziesz miał Pan miał zdjęcia w Kurierze.

P
Piesza
W dniu 23.12.2014 o 16:31, anonim napisał:

Popieram kolegę Stefana powyżej. Redaktor powinien być osobą postronna i nie faworyzować lub poniżać dany region, osobę, klub, czy tez inna rzecz itp. Może napisać, że fakt faktem jest to chamstwo to co zrobił dany kierwoca... ale nie powinien się wykazywać chamskim zaznaczaniem danego regionu podlasia BIA. Chyba Pan/ Pani ma na prawdę urazę do ludzi z okolić Białegostoku, ale jej/jego opinia nie powinna sugerować się skad jest ten samochód tylko co zrobił dany kierowca bez względu skąd pochodzi. To już nie pierwszy artykuł w którym jest podkreślane , żę BIA to zło... Radzę szenownym redaktorom przemyśleć swoje zachowanie i wziąć moją radę do serca. Nie ulegajmy powszechnym opiniom... nie każdy człowiek ze wsi to cham i prostak, nie każdy mieszkanieć miasta jest wielce kulturalny... Wielce mi mieszczuchy... zapomnieli, że ich dziadkowie, pradziadkowie, rodzicie sami kiedys mieszkali na wsi.. pozdrawiam i wesołych świąt życzę również szanowym redaktorom Kuriera :)

 

Nie podzielam Pana poglądu.

Uważam, że powinno być podane z jakiego regionu, ponieważ to jest fakt.

Przejście dla pieszych zostało zatarasowane i potraktowane jak parking przez kierowcę z BIA, a nie z BI.

Dlaczego wszystkich wrzucać do jednego worka?

Dlaczego ja, jako piesza, mam uważać, że białostoczanie nie znają przepisów lub nie szanują pieszych, skoro takie zachowanie jest powszechne wśród zamiejscowych?

Zaprzestanie podawania regionu czyni takiego kierowcę anonimowym, a tak nie powinno być.

Uważam, że cała rejestracja powinna być widoczna, wtedy może zacznie się zmieniać.

a
anonim

Popieram kolegę Stefana powyżej. Redaktor powinien być osobą postronna i nie faworyzować lub poniżać dany region, osobę, klub, czy tez inna rzecz itp. Może napisać, że fakt faktem jest to chamstwo to co zrobił dany kierwoca... ale nie powinien się wykazywać chamskim zaznaczaniem danego regionu podlasia BIA. Chyba Pan/ Pani ma na prawdę urazę do ludzi z okolić Białegostoku, ale jej/jego opinia nie powinna sugerować się skad jest ten samochód tylko co zrobił dany kierowca bez względu skąd pochodzi. To już nie pierwszy artykuł w którym jest podkreślane , żę BIA to zło... Radzę szenownym redaktorom przemyśleć swoje zachowanie i wziąć moją radę do serca. Nie ulegajmy powszechnym opiniom... nie każdy człowiek ze wsi to cham i prostak, nie każdy mieszkanieć miasta jest wielce kulturalny... Wielce mi mieszczuchy... zapomnieli, że ich dziadkowie, pradziadkowie, rodzicie sami kiedys mieszkali na wsi.. pozdrawiam i wesołych świąt życzę również szanowym redaktorom Kuriera :)

s
stafan

Co to ostatnio sie dzieje ze naglowki sugerują konkretne rejony - ale nie BI. Czyzby redaktorek miał jakiś uraz? Zenada te nagłówki. Kazdy zmotoryzowany, normalnie myslacy czlowiek nie kieruje sie tym, kto ma jakie blachy, moge miec meldunek i w gdansku, albo miec firme na WL ale co to zmienia ?:) BI dla BI - zaraz beda skakac jagielonczyki z samochodu na samochod bo im rejestracja przeszkadza. Zenaaada

 

f
fidji
W dniu 23.12.2014 o 13:50, Benek napisał:

Zazdrosni sku rwiele robia zdjecia samochodow jakby faktycznie zaparkowal na drzewie ,załosni sa autorzy tych zdjec zajmijcie sie swoja . a bedzie wam łatwiej zyc

A więc to twój samochód. Nie denerwuj się tak tylko następnym razem zaparkuj poprawnie.
U
Udarowy

Szkoda, że tamtędy nie przechodziłem pięknie bym mu przefasonował maseczkę :D Nie poznałby własnego samochodu! 

B
Benek

Zazdrosni sku rwiele robia zdjecia samochodow  jakby faktycznie zaparkowal na drzewie ,załosni sa autorzy  tych zdjec zajmijcie sie swoja dupa a bedzie wam łatwiej zyc

f
facet
W dniu 23.12.2014 o 11:22, akalice napisał:

Ja wole miec BIA na wypasionym autku i mieszkac 10 minut od centrum bialegostoku w wypasionym domku z ogrodem niz sluchac 24 na H jazde aut i krzykiz sasiadow za sciana :)

 


Gimbusy niech się nie wypowiadają! ''akalice'' zmień baterię w tym swoim marzeniu :D

Dodaj ogłoszenie