Ostatnie w sezonie zawody Pucharu Świata w Planicy zaplanowano na 19 – 21 marca. W tych dniach oczy kibiców będą zwrócone właśnie na „Letalnicę” - największy obiekt tego typu na świecie, który niezmiennie dostarcza ogromnych emocji związanych z ponad dwustumetrowymi lotami sportowców. Marka KAN-therm będzie wyeksponowana na bandach reklamowych ulokowanych wokół miejsca, w którym lądują tuż po zakończonym skoku zawodnicy.
- To dla nas powód do znacznej satysfakcji – przyznaje Grzegorz Lach, dyrektor handlowy firmy KAN. - Rzadko się bowiem zdarza, że polska firma ma możliwość eksponowania swojej marki podczas zawodów sportowych tej rangi. To niekwestionowany prestiż, a zarazem szansa na wzmacnianie rozpoznawalności naszej marki na rynkach zagranicznych.
W opinii dyrektora, obecność marki KAN-therm w Planicy dowodzi jej europejskiego charakteru. Produkty spółki KAN, będącej liderem branży, są dostępne w wielu krajach „starego kontynentu”. Obecność firmy na zawodach nie jest zresztą przypadkowa. Zdaniem Grzegorza Lacha to dobra okazja do komunikowania marki przy okazji tak ważnego wydarzenia w sportach zimowych. Wyroby Systemu KAN-therm są bowiem dedykowane m.in. do wykonywania instalacji grzewczych, zatem nieodłącznie związane właśnie z tą porą roku.
Po raz ostatni na podium w Planicy w 2012 stanął Piotr Żyła zajmując trzecie miejsce. Rok wcześniej zawody wygrał ubiegłoroczny Mistrz Olimpijski Kamil Stoch, a trzeci był wówczas Adam Małysz.
- Mamy nadzieję, że Polacy nawiążą do tych pięknych chwil i dostarczą nam wielu emocji i wzruszeń, dlatego zachęcam do kibicowania naszym Orłom wraz z Systemem KAN-therm - dodaje Grzegorz Lach.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?