Dwuprzęsłowa konstrukcja z jednym filarem na środku będzie miała aż 193,5 m długości. Pociągi będą mogły pokonywać z prędkością do 200 km/h. Ma to skrócić czas podróży linią E75, między Białymstokiem a Warszawą, do ok. 90 minut. Most w Uhowie to największy obiekt na modernizowanym odcinku Czyżew – Białystok w ramach budowy trasy Rail Baltica.
W Uhowie rozpoczęto też roboty przy budowie tunelu dla pieszych i rowerzystów oraz nowych peronów. Przejście podziemne umożliwi bezpieczne dojście do pociągów, w tym osobom o ograniczonej mobilności.
Na przystanku Uhowo zaplanowano budowę dwóch peronów o długości 200 m, wyposażonych w wiaty, ławki, ekologiczne oświetlenie LED oraz informację pasażerską - informuje Tomasz Łotowski z biura prasowego PKP PLK.
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?