Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Radni przyjęli strategię promocji i logo

(ab)
Radni dopisali do kalendarza imprez jeszcze dwie, a do nowego logo nie mieli żadnych pytań.
Radni dopisali do kalendarza imprez jeszcze dwie, a do nowego logo nie mieli żadnych pytań. Fot. Bogusław F. Skok
Dopisali do kalendarza imprez jeszcze dwie, a do nowego logo nie mieli żadnych pytań - takie są efekty piątkowego posiedzenia komisji kultury i promocji miasta.

Radna Alicja Biały z PiS wytknęła jednak, że w treści strategii są nieaktualne dane statystyczne, a wśród zabytków Białegostoku wymieniane są w niej... Chanajki i hotel Ritz.

- Gdzie u nas mieszczą się Chanajki? - dociekała Alicja Biały. - Czy tu podane są obecne zabytki czy te przed wojną.

A Krzysztof Stawnicki, PiS, zaproponował dodanie do kalendarza imprez kulturalnych w maju Dni Kultury Katolickiej oraz w czerwcu Festiwalu Piosenki Katolickiej. Wniosek został przyjęty. Podobnie jak cała strategia promocji i nowe logo.

Teraz uchwała trafi na sesję rady miejskiej, 15 czerwca.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny