„Redakcja Kuriera Porannego przeprasza za opublikowanie nieprawdziwej informacji zawartej w materiale prasowym „Był klientem nie mógł za darmo skorzystać z toalety”, opublikowanym w nr 184 Kuriera Porannego z dnia 22 września 2016 r., mającej stwarzać wrażenie, że spółka nie wystawia paragonu za świadczenie usługi polegającej na skorzystaniu z toalety, która to informacja godzi w dobre imię Plus Spółki Jawnej Jurkiewicz i Syn. Jednocześnie Redakcja oświadcza, że publikacja następuje w wykonaniu prawomocnego orzeczenia Sądu.”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?