Przedświąteczna akcja w sklepach białostockiej sieci Chorten

Andrzej Matys
Andrzej Matys
Udostępnij:
W blisko 600 sklepach Grupy Chorten rozpoczęła się akcja pod hasłem „Zimowa loteria pełna prezentów na gwiazdkę. Przy okazji zakupów klienci - do końca roku - mogą zdobyć atrakcyjne nagrody. Sieć zorganizowała ją z 23 markami.

Cztery roboty planetarne Kenwood dla miłośników gotowania, cztery nagrody po 1000 zł na prezenty pod choinkę, cztery konsole X Box One, a w finale 10 tys. zł na wakacje marzeń - to nagrody, które mogą wygrać klienci sklepów z logo Grupy Chorten.

W przedświątecznej akcji bierze udział blisko 600 obrandowanych placówek handlowych, głównie na terenie województwa podlaskiego, ale także lubelskiego, mazowieckiego, warmińsko-mazurskiego, kujawsko-pomorskiego, łódzkiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego. Aby wziąć udział w losowaniu nagród, wystarczy zrobić zakupy za minimum 25 zł i nabyć minimum jeden produkt z 23 marek biorących udział w programie i zarejestrować swój paragon.

- Jest to druga edycja organizowanej przez nas akcji w okresie przedświątecznym, którą zachęcamy klientów do kupowania w polskich sklepach, dając im możliwość wygrania nagród. Dużym zainteresowaniem cieszyła się organizowana latem loteria urodzinowa na 10-lecie Grupy Chorten, więc i ten wyjątkowy rok jubileuszowy chcemy zakończyć działaniem skierowanym do konsumentów - podkreśla Monika Kosz-Koszewska, dyrektor marketingu i rzecznik prasowy Grupy Chorten. - Program lojalnościowy wsparliśmy specjalną kampanią medialną, wszystkie punkty biorące udział w projekcie są oznaczone plakatami i ulotkami, więc liczymy, że klienci będą chętnie próbować swojego szczęścia przy okazji codziennych zakupów.

W akcji biorą udział uznani producenci. Zgłaszać się do loterii mogą klienci, którzy wybiorą produkty takich marek jak: Bracia Koral Lody Jak Dawniej, Coca-Cola, Dr Gerard, Hortex, Kamis, Kasztelan, Krakus, Milka, Lech, Mlekovita, Łomża, Łukosz, Pepsi, Proste Historie, Renifer, Sokołów, Tymbark, Tchibo, Wedel, Winiary, Żywiec i Z Podlaskiej Spiżarni.

- Tchibo chętnie weszło do „Zimowej loterii sklepów Chorten”. Okres przedświąteczny to czas, kiedy klienci chętnie kupują większe ilości kawy z myślą o świętach, a przy okazji wybierając właśnie nasze produkty, mogą wygrać atrakcyjne nagrody jako prezenty pod choinkę. Chcemy, by nasza marka była pozytywnie kojarzona przez klientów sklepów Chorten, a takie projekty lojalnościowe także mają na to wpływ – mówi Izabela Kurdzieko, local key account manager Tchibo.

W ramach akcji przewidziano cztery losowania nagród, pierwsze już w Mikołajki (7.12).

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie