30 czerwca - w najbliższy wtorek - w Pałacu Lubomirskich w Warszawie odbędzie się oficjalna premiera Polskiej Wirtualnej Wystawy Narodowej - innowacyjnego narzędzia, którego celem jest promocja Polski na arenie międzynarodowej. I którego autorem jest ekipa firmy ITRO.
Jak zapewnia Sebastian Sadowski-Romanov, białostoczanin, założyciel i prezes ITRO, PWWN to narzędzie promocji unikatowe w skali świata. Jest połączeniem bazy danych, firm, inwestycji i atrakcji turystycznych z aplikacją umożliwiającą organizację "wirtualnych imprez targowych".
Ma służyć promocji zagranicznej głównie trzech "obszarów" Polski: Biznesu (część dedykowana firmom ukierunkowanym na ekspansję zagraniczną), Inwestycji (skierowana do samorządów, aby przedstawiały swoje tereny i projekty inwestycyjne) oraz Turystyki (skierowana do firm z branży turystycznej i samorządów chcących zaprezentować swoją ofertę turystyczną).
Polska Wirtualna Wystawa Narodowa ma być rozwiązaniem dla firm i samorządów zainteresowanych nawiązaniem międzynarodowych kontaktów biznesowych oraz pozyskaniem zagranicznych kontrahentów, ponieważ będzie promowana na całym świecie dzięki współpracy z instytucjami państwowymi. Z Wydziałami Promocji Handlu i Inwestycji, Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości, Polską Agencją Informacji i Inwestycji Zagranicznych czy Krajową Izbą Gospodarczą. Aby dotrzeć do jak największej liczby zagranicznych kontrahentów, platforma będzie popularyzowana m.in. podczas międzynarodowych imprez targowych, a także podczas misji gospodarczych organizowanych przez wspomnianych partnerów PWWN.
Zdaniem jej pomysłodawców, nie wygeneruje to wysokich kosztów związanych z tradycyjną promocją za granicą, a jedynie zwiększy siłę oddziaływania lokalnych akcji promocyjnych poprzez ich kumulację.
Użytkownicy Polskiej Wirtualnej Wystawy Narodowej będą mieli możliwość zaprezentowania swojej oferty firmom z całego świata, decydując, jakie informacje odwiedzający ich "stoisko" będą mogli znaleźć. Mogą to być prezentacje wyrobów, dane kontaktowe, filmy, cenniki i każda inna informacja, jaką użytkownik stoiska na nim umieści.
Jak zapewnia ITRO, umiejscowienie wystawy w przestrzeni cyfrowej pozwoli ewentualnym zagranicznym kontrahentom zapoznać się z ofertą polskich firm i samorządów przed ekranem komputera. Platforma umożliwi także podejmowanie interaktywnych relacji ze zwiedzającymi poprzez możliwość rozmowy na "czacie" lub wideokonferencji poprzez popularny komunikator Skype.
Pomysłodawcy PWWN bardzo liczą na aktywność na platformie nie tylko firm, ale i samorządów z całej Polski.
ITRO jest firmą założoną przez Sebastiana Sadowskiego-Romanova w 2011 roku w Warszawie. Rok temu została przeniesiona do Białegostoku, gdzie zatrudnia 9 osób. Motywacja? Bliskość wschodniego rynku, w którym właściciel firmy widzi mimo obecnych problemów ogromny potencjał eksportowy i kadra: ze znajomością języka rosyjskiego i wyszkolona na stażach w ITRO.
Sebastian Sadowski-Romanov, prezes firmy ITRO:
- Polska Wirtualna Wystawa Narodowa jest wynikiem doświadczeń we wdrażaniu projektów eksportowych przez naszą firmę, która na co dzień w swojej pracy pozyskuje kontrahentów z całego świata dla polskich przedsiębiorców. Przez lata pracy w programie "Paszport do Eksportu" dostrzegliśmy ogromny potencjał eksportowy polskich przedsiębiorstw i zainteresowanie zagranicznych firm polskim rynkiem . Proponowane przez nas rozwiązanie to szansa na uzyskanie efektu synergii poprzez połączenie wielu inicjatyw promocyjnych w jednym wspólnym miejscu.
Ponieważ dopiero startujemy z platformą, wszystkie firmy, które będą chciały z niej skorzystać, otrzymają bezpłatny, roczny abonament . Wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny lub skontaktować się z nami e-mailowo lub telefonicznie
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?