Oferty pracy w Urzędzie Miejskim w Białymstoku. Zobacz, kto ma szansę na zatrudnienie i za ile?
Nabór na stanowisko inspektora w Departamencie Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Białymstoku, ul. Słonimska 1
Funkcje podstawowe wykonywane na stanowisku: wykonywanie czynności związanych z przygotowywaniem i prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie zdań realizowanych przez Departament Gospodarki Komunalnej, w tym między innymi:przygotowywanie postępowań w sprawie zamówienia publicznego: uzgadnianie trybu,sporządzanie wszelkich dokumentów związanych z prowadzonym postępowaniem,uczestnictwo w prowadzonych postępowaniach o udzielnie zamówienia publicznego poprzez koordynowanie czynności z nimi związanych, w tym - udział w komisjach przetargowych,prowadzenie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,praca na platformie zakupowej, za pośrednictwem której prowadzone jest postępowanie w formie elektronicznej,prowadzenie rejestrów, sporządzanie planów oraz sprawozdań z zakresu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,wykonywanie innych zadań, zleconych przez przełożonych.
Wymagania niezbędne:obywatelstwo polskie,wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu prawa, administracji, ekonomii oraz co najmniej trzyletni staż pracy lub wykształcenie wyższe magisterskie i ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz co najmniej trzyletni staż pracy;pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:znajomość przepisów związanych z realizacją ww. zadań, a w szczególności przepisów ustaw: Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych do ustawy, Kodeksu cywilnego - w zakresie niezbędnym do wykonywania czynności związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a także przepisów ustaw: o finansach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych,znajomość zagadnień z zakresu gospodarki komunalnej,doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych,umiejętność interpretacji przepisów,umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera w zakresie pakietu biurowego oraz przetwarzania danych,umiejętność planowania i organizowania własnej pracy, umiejętność pracy zespołowej,odpowiedzialność, zaangażowanie, komunikatywność, rzetelność, uprzejmość.
Termin składania dokumentów: do dnia 10 września2021r.
Warunki pracy na stanowisku:Pierwsza umowa o pracę zawarta będzie na czas określony do 6-u miesięcy z wynagrodzeniem brutto w przedziale 3000 – 3200 zł.