Redaktor naczelny Kuriera Porannego i Gazety Współczesnej
Tomasz Dworzańczyk ma wieloletnie doświadczenie w dziennikarstwie lokalnym i regionalnym. Z Polska Press Grupą związany jest od 2008 roku, gdzie rozpoczynał pracę jako dziennikarz sportowy. Następnie był m.in. kierownikiem projektu w agencji reklamowej „Admis”, wydawcą strony głównej „Kuriera Porannego” i „Gazety Współczesnej”, a w latach 2021-2024 kierownikiem działu online obu tytułów. Ukończył studia magisterskie na wydziale prawa, na Uniwersytecie w Białymstoku, a także liczne kursy i szkolenia z zakresu marketingu i zarządzania zespołem. Ostatnio pełnił obowiązki redaktora naczelnego obu tytułów.
Mogę obiecać Czytelnikom, że w naszych serwisach dostarczać będziemy informację rzetelną, prawdziwą i opartą na sprawdzonych faktach. Bardzo zależy nam na jakości naszych publikacji i do tego będziemy dążyć. Chcę, by nasze tytuły kojarzyli wszyscy Czytelnicy z miasta i regionu i jako pierwsi dowiadywali się właśnie od nas o wszystkich znaczących sprawach i problemach dla całej naszej społeczności - mówi Tomasz Dworzańczyk, redaktor naczelny Kuriera Porannego i Gazety Współczesnej.
Polska Press rekrutuje w kolejnych regionach
Polska Press Grupa po raz pierwszy w historii przeprowadza rekrutację na tak szeroką skalę w większości regionów. 3 czerwca 2024 roku poznaliśmy wyniki otwartej rekrutacji dla ośmiu tytułów i serwisów regionalnych. 11 czerwca ogłoszono kolejne.
– Zatrudniamy redaktorów naczelnych, którzy mają ogromne doświadczenie zawodowe i którzy bardzo dobrze znają rynki, na których będą pracować. Jestem przekonany, że ich umiejętności i zaangażowanie przyczynią się do dynamicznego rozwoju naszych serwisów i tytułów, a także wzmocnią naszą pozycję. Ich wizja rozwoju, pokrywa się z wizją firmy, a także oczekiwaniami czytelników oraz branży. Wprowadzane zmiany pozwolą nam także odbudować relacje biznesowe – mówi Zenon Nowak, Prezes Zarządu Polska Press Grupy.
Polska Press Grupa to jedna z największych spółek medialno-technologicznych w Polsce. Jako jedyna firma medialna w Polsce posiada w swoim portfolio zarówno 22 serwisy regionalne, ponad 500 serwisów miejskich, skonsolidowanych pod marką NaszeMiasto.pl, ogólnopolski portal informacyjny i.pl, jak i serwisy tematyczne, branżowe oraz e-commerce. Jest również wydawcą 22 dzienników regionalnych.
Znaleziono ślady ptasiej grypy w Teksasie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?