Nasz Patronat - Promujemy polskie produkty

Magdalena Szymańska [email protected]
Tak wygląda logo akcji "Kupuj Nasze - są powody do dumy"
Tak wygląda logo akcji "Kupuj Nasze - są powody do dumy"
- Nadszedł czas, żeby pokazywać i promować polskie osiągnięcia, polską kreatywność i pomysły. Trzeba to wykorzystać. Bądźmy dumni, że młodzi, wykształceni, mądrzy, innowacyjni Polacy zostają w kraju – takimi słowami Jacek Sadowski, inicjator kampanii rozpoczął III edycję „Kupuj Nasze- są powody do dumy”.

Przedsięwzięcie łączy w sobie kampanię społeczną, serial reklamowy oraz kampanię edukacyjną. Jej celem jest zbudowanie wśród Polaków postaw patriotyzmu konsumenckiego, a tym samym promowanie naszych rodzimych towarów i wspomaganie rozwoju polskich firm. Będzie ona prowadzona do końca roku na kilku obszarach.

Składać się będzie z trzech etapów:

I etap- ogólnopolska kampania społeczna

II etap- kampania komercyjna na specjalnych warunkach

III etap- program edukacyjny

Organizatorami programu są: Fundacja "Kupuj Nasze.PL", agencja reklamowa DEMO Effective Launching, OTOFilm, PRO Media House oraz ORKA postproduction studio.

Etap I - reklama

Codziennie w telewizji, gazecie, internecie, autobusach komunikacji miejskiej, a nawet w bankomatach sieci Euronet emitowane sa specjalne reklamy promujące kampanię "Kupuj Nasze - są powody do dumy".

Ich bohaterowie (m.in. alpinistka, pilot, kierowca rajdowy, studentka, starsza pani, góral) to Polacy, którzy wierzą we własne możliwości i ujawniają swój ukryty potencjał, a zarazem namawiają do kupowania rodzimych produktów.

Wszystko po to, by wypromować polskie produkty i wspomagać naszą gospodarkę. 

Etap II

Pierwsza w Polsce inocjatywa "Kupuj Nasze - są powody do dumy" łączy w sobie kampanię społeczną i reklamę. Kunszt tego przedsięwzięcia wynika z wzajemnego oddziaływania tych dwóch form komunikacji, co zwiększa skuteczność przekazu i efektywność reklamy.

Organizatorzy, czyli agencja reklamowa DEMO Effective Launching, OTOFilm, PRO Media House oraz ORKA postproduction studio proponują polskim firmom wyjątkowe warunki produkcji emicsji 15-sekundowych spotów. To nie tylko okazja do zareklamowania się, ale też do udzielenia się w inicjatywie społecznej.

Pierwszą marką, która zdecydowała się na udział w kampanii jest Bakoma.

Etap III - edukacja i rozrywka

Ostatni etap kampanii jest skierowany do pracowników, klientów i partnerów biznesowych tych polskich firm, które włączą się w akcję. Celem programu jest przedstawienie, w jaki sposób kupowanie dobrych polskich produktów stymuluje popyt wewnętrzny i wpływa na dalszy rozwój rynku.

Ćwiczenia WOT w pasie przygranicznym z Białorusią

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie