Szóstą edycję Akademickich Dni Dydaktyki rozpoczął wykład „Jak poprawnie formułować efekty uczenia się – dobre praktyki” prof. Agnieszki Dardzińskiej-Głębockiej, prorektor ds. kształcenia PB.
– Zaczęliśmy dość poważnie, bo zagadnieniami związanymi z formułowaniem efektów uczenia się, które są kluczowym składnikiem programu studiów. Mam tę przyjemność, że jestem członkiem Polskiej Komisji Akredytacyjnej oraz członkiem Komisji Akredytacyjnej Uczelni Technicznych, która nadaje akredytowanym kierunkom europejski certyfikat jakości. Przeprowadziłam liczne wizytacje w uczelniach wyższych. Dlatego wiem, jak kluczową rolę w programie studiów odgrywa poprawne formułowanie efektów uczenia się. Podczas prezentacji miałam okazję podzielić się swoją wiedzą w tym zakresie z moimi kolegami i koleżankami – pracownikami uczelni. Chciałabym, żebyśmy dobrze wykorzystali tę wiedzę i dołożyli starań w doskonaleniu efektów uczenia się zapisanych w naszych programach studiów – wyjaśniała prof. Dardzińska-Głębocka.
Program Akademickich Dni Dydaktyki jest wypełniony atrakcyjnymi wykładami, inspirującymi warsztatami i panelami dyskusyjnymi.
– Wszystkie działania, które zaplanowaliśmy w ramach tegorocznych Akademickich Dni Dydaktyki, mają za zadanie wspierać kadrę akademicką naszej uczelni w podwyższaniu swoich kompetencji i umiejętności. To istotne nie tylko ze względu na rozwój nauczycieli, ale też na podniesienie jakości kształcenia studentów. Dlatego serdecznie zachęcam do udziału w wydarzeniu – mówi prof. Dardzińska-Głębocka.
Akademickie Dni Dydaktyki Politechniki Białostockiej potrwają do 29 listopada.
Zobacz też:
Krzysztof Bosak i Anna Bryłka przyjechali do Leszna
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?