Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Mlekpol „Firmą Dobrze Widzianą”

Fot. Wojciech Oksztol
Jerzy Karwelis, dyr. wydawniczy Newsweek Polska, Ewa Gromadzka, kierownik marketingu Mlekpolu i Krzysztof Żukowski, kanclerz Loży Białostockiej BCC .
Jerzy Karwelis, dyr. wydawniczy Newsweek Polska, Ewa Gromadzka, kierownik marketingu Mlekpolu i Krzysztof Żukowski, kanclerz Loży Białostockiej BCC .
Związek Pracodawców Business Centre Club, Forum Związków Zawodowych i Stowarzyszenie Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce po raz pierwszy zorganizowały konkurs „Firma Dobrze Widziana”. Jego laureatem została Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie.

Laur został wręczony wczoraj w Pałacu Branickich podczas spotkania z cyklu: Newsweek- Biznes Odpowiedzialny. W imieniu firmy nagrodę odebrała Ewa Gromadzka (na zdjęciu), kierownik marketingu Mlekpolu, która też zasiadła w tzw. Narożniku Newsweeka i – niczym wcześniej Lech Wałęsa czy Radosław Sikorski – udzielała wywiadu. Jako główna siłę napędową rozwoju holdingu Ewa Gromadzka wskazała nietuzinkową osobowość prezesa Edmunda Borawskiego. A pytana jak firma zamierza sobie poradzić w kryzysie, przy spadku dochodów, z zapewnieniem dalszego bytu swoim dostawcom, stwierdziła, że podstawowym narzedziem porozumienia będzie na pewno dalszy dialog z pracownikami i producentami mleka. Prowadzący spotkanie Jerzy Karwelis z Newsweeka chciał się także dowiedzieć, dlaczego kibice zespołu siatkarzy AZS Olsztyn mają żal do Mlekpolu o to, że spółdzielnia juz nie s;popnsoruje ich drużyny.

Umowa sponsoringu była tylko na rok - wyjaśniła Ewa Gromadzka. - Wladze AZS cały czas wiedziały, że jej ewentualne przedłużenie zależy od sytuacji finansowej firmy. A ta niestety nie umożliwiła dalszego wsparcia dla AZS.

Celem konkursu „Firma Dobrze Widziana” jest promowanie firm, które w swoich regionach działają w sposób społecznie odpowiedzialny. Konkurs organizowany jest w każdym województwie. Wyboru jego laureata dokonuje regionalna pięcioosobowa kapituła reprezentująca środowiska pracodawców, związków zawodowych, organizacji pozarządo-wych, mediów i samorządów lokalnych. Mlekpol dostał nagrodę m.in. za doskonałą jakość swoich produktów, tzw. działania prozdrowotne np. konkurs w podstawówkach pod hasłem „Mleko z klasą”, sponsorowanie drużyn sportowych czy organizowanie imprez dla spółdzielców. (peż)

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny