Tak wynika z sondażu, który w poniedziałek przedstawiła "Rzeczpospolita". Przeprowadziła go GfK Polonia, która zbadała, które hasła zachęciłyby Polaków do wizyty w danym mieście czy regionie. Do nas prawie nikt by nie przyjechał.
Nie zmienimy
Władz miasta ten wynik nie martwi. - Myślę, że białostoczanie nie muszą czuć się gorsi z tego powodu - ripostuje Krzysztof Karpieszuk, sekretarz miasta. I zapowiada, że zmiany sloganu nie będzie. Przypomina, że został wybrany po konsultacjach z mieszkańcami. A rada miejska przyjęła stosowną uchwałę.
Za kanapkę
W rankingu bezkonkurencyjnie wygrał slogan "Mazury - cud natury". To hasło wskazała prawie połowa badanych. Wymyślili je olsztyńscy urzędnicy. Jak żartują, kosztowało ich to szklankę wody i kanapkę.
A Białystok za swoje hasło wraz z wizualizacją zapłacił agencji reklamowej Eskadra ponad 60 tysięcy złotych.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?