Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Maciej Gnyszka: dobroczynność przynosi zyski firmie

mf
Wideo
od 16 lat
– Pamiętajcie, że pracownik to ambasador firmy. To, jak postrzegają waszych pracowników klienci ma kluczowe znaczenie dla sukcesu – mówił ekspert. – Idealny pracownik jest lojalny, kreatywny, energiczny, ambitny i kompetentny. Ale również wielkoduszny, wrażliwy na krzywdę i pomagający słabszym.

Zdaniem Macieja Gnyszki, zespół egoistów jest w firmie mniej efektywny niż grupa, która potrafi się wzajemnie wspierać i pomagać innym.

Maciej Gnyszka - ekspert CSR mówi o roli pracownika: 

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny